Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent / asistentka podpredsedu BBSK
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
• september 2020 alebo podľa dohody
• september 2020 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 150 EUR/mesiacpodľa skúseností, zručností, ďalšie benefity
900 - 1 150 EUR/mesiacpodľa skúseností, zručností, ďalšie benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme odborne, profesionálne, osobnostne a ľudsky vyzretého uchádzača / uchádzačku pre túto dôležitú pracovnú pozíciu. Od uchádzača očakávame schopnosť koncepčnej, tvorivej a analytickej práce. Samozrejmosťou je vysoká miera lojality, spoľahlivosti a dôveryhodnosti s preukázaním referencií z doterajšieho pracovného pôsobenia.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• vykonáva asistentskú podporu pri administratívnych úkonoch súvisiacich s rokovaniami, podujatiami, návštevami a výjazdmi podpredsedu BBSK
• organizuje a priamo sa zúčastňuje na výjazdoch a akciách podpredsedu
• spravuje sociálne siete podpredsedu BBSK
• informuje podpredsedu o agendách a aktuálnom dianí
• zabezpečuje zápisy z vybraných porád, rokovaní, stretnutí podpredsedu
• zabezpečuje výmenu informácií medzi podpredsedom a vedúcimi zamestnancami Úradu BBSK
• poskytuje súčinnosť pri spracovaní pošty podpredsedu, spolupracuje pri plánovaní kalendárových položiek
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• vykonáva asistentskú podporu pri administratívnych úkonoch súvisiacich s rokovaniami, podujatiami, návštevami a výjazdmi podpredsedu BBSK
• organizuje a priamo sa zúčastňuje na výjazdoch a akciách podpredsedu
• spravuje sociálne siete podpredsedu BBSK
• informuje podpredsedu o agendách a aktuálnom dianí
• zabezpečuje zápisy z vybraných porád, rokovaní, stretnutí podpredsedu
• zabezpečuje výmenu informácií medzi podpredsedom a vedúcimi zamestnancami Úradu BBSK
• poskytuje súčinnosť pri spracovaní pošty podpredsedu, spolupracuje pri plánovaní kalendárových položiek
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca ľuďmi, ktorí sa navzájom počúvajú a rešpektujú
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia
• koncepčná práca, ktorá má pridanú hodnotu
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia
• koncepčná práca, ktorá má pridanú hodnotu
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
DOLEŽITÉ - k životopisu priložte, prosím, esej v samostatnom súbore, vlastný text – „policy paper“ (3000 – 8000 znakov s medzerami), v ktorom predstavíte jedno konkrétne opatrenie / projekt, ktorý by podľa Vás výrazne prispel ku zvýšeniu kvality života v najmenej rozvinutých regiónoch Slovenska a jeho vykonanie podľa súčasnej legislatívy spadá do kompetencie samosprávneho kraja. Nezabudnite korektne citovať použité zdroje.
Svoj životopis s požadovanou prílohou zasielajte priebežne, najneskôr do 15. augusta 2020.
Odporúčame využiť na portáli Profesia službu „Poslať životopis“.
V životopise uveďte najmenej jeden referenčný kontakt s telefónnym číslom, na ktorom bude možné overiť informácie o uchádzačovi u predchádzajúcich zamestnávateľov.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor, ktorý bude zameraný na overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu a vyhodnotenie hard skills, soft skills ako aj overenie referencií uchádzača.
Ďalšie informácie:
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
Svoj životopis s požadovanou prílohou zasielajte priebežne, najneskôr do 15. augusta 2020.
Odporúčame využiť na portáli Profesia službu „Poslať životopis“.
V životopise uveďte najmenej jeden referenčný kontakt s telefónnym číslom, na ktorom bude možné overiť informácie o uchádzačovi u predchádzajúcich zamestnávateľov.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor, ktorý bude zameraný na overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu a vyhodnotenie hard skills, soft skills ako aj overenie referencií uchádzača.
Ďalšie informácie:
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
študent / absolvent odboru sociálnych vied je výhodou , pozícia je vhodná aj pre študentov II. stupňa VŠ
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné zručnosti
• schopnosť vysokého pracovného nasadenia
• prax s manažovaním tímu ľudí výhodou
• schopnosť analytického myslenia a rýchleho vhľadu do rôznorodých tém
• schopnosť syntetizovať komplexné agendy do štruktúrovaných a prehľadných výstupov
• zodpovednosť, dôslednosť, trpezlivosť a schopnosť účelne a prehľadne triediť veľa informácií
• časová flexibilita a vytrvalosť
• odolnosť voči stresu, zmysel pre humor
• ovládanie PC - programy: Word, Powerpoint, Excel
• schopnosť vysokého pracovného nasadenia
• prax s manažovaním tímu ľudí výhodou
• schopnosť analytického myslenia a rýchleho vhľadu do rôznorodých tém
• schopnosť syntetizovať komplexné agendy do štruktúrovaných a prehľadných výstupov
• zodpovednosť, dôslednosť, trpezlivosť a schopnosť účelne a prehľadne triediť veľa informácií
• časová flexibilita a vytrvalosť
• odolnosť voči stresu, zmysel pre humor
• ovládanie PC - programy: Word, Powerpoint, Excel
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3944420
Dátum zverejnenia: 29.7.2020
2020-07-29
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Asistent, Event manager, Facility manager, Marketingový manažér, Personálny manažér Spoločnosť: Banskobystrický samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac