Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista s evidovaním dochádzky zamestnancov (muž / žena)
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
január 2020 alebo podľa dohody
január 2020 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ zohľadnenie skúseností, zručností v osobnom príplatku + ďalšie benefity
900 EUR/mesiac+ zohľadnenie skúseností, zručností v osobnom príplatku + ďalšie benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu nášho oddelenia s kvalifikovaným personálom hľadáme rovnako kvalifikovanú posilu, ktorá má skúsenosti s vedením personálnej agendy a spracovania dochádzky zamestnancov. Pracujeme na zlepšení nášho kraja a rovnako zlepšujeme procesy a servis vo vzťahu k zamestnancom nášho úradu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
A/ oblasť personálnej administratívy (primárna oblasť):
• vedenie personálnej evidencie – pracovné zmluvy, dohody, rozhodnutia o mzde a pod.
• vedenie agendy pri nástupe / výstupe zamestnancov
• vedenie evidencie žiadateľov o zamestnanie
• poskytovanie administratívnej podpory pri výberových konaniach a pohovoroch
• vykonávanie administratívnych činností pri adaptačnom procese nových zamestnancov
• poskytovanie podpory pri realizácii školení a vzdelávacích aktivít
• kontrola spisov a ich inventarizácia a archivácia.
B/ oblasť evidencie dochádzky (sekundárna oblasť):
• evidencia dochádzky – priebežná kontrola evidovanej dochádzky zamestnancov, komunikácia a korekcia pri nezrovnalostiach
• evidencia nočnej práce, práce nadčas, práce v sobotu, v nedeľu a vo sviatok
• finalizácia dát pre vstup na výpočet miezd a nárokov na stravné
• konzultačná podpora a servis pre zamestnancov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
A/ oblasť personálnej administratívy (primárna oblasť):
• vedenie personálnej evidencie – pracovné zmluvy, dohody, rozhodnutia o mzde a pod.
• vedenie agendy pri nástupe / výstupe zamestnancov
• vedenie evidencie žiadateľov o zamestnanie
• poskytovanie administratívnej podpory pri výberových konaniach a pohovoroch
• vykonávanie administratívnych činností pri adaptačnom procese nových zamestnancov
• poskytovanie podpory pri realizácii školení a vzdelávacích aktivít
• kontrola spisov a ich inventarizácia a archivácia.
B/ oblasť evidencie dochádzky (sekundárna oblasť):
• evidencia dochádzky – priebežná kontrola evidovanej dochádzky zamestnancov, komunikácia a korekcia pri nezrovnalostiach
• evidencia nočnej práce, práce nadčas, práce v sobotu, v nedeľu a vo sviatok
• finalizácia dát pre vstup na výpočet miezd a nárokov na stravné
• konzultačná podpora a servis pre zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
• možnosť podieľať sa na inovatívnych zmenách a presadzovaní zlepšení procesov
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Dôležité – k životopisu prosíme priložiť povinnú prílohu s odpoveďami na nasledovné otázky:
1. Počet rokov praxe vo vedení personálnej agendy.
2. Vaša úroveň ovládania programu Word. (1. začiatočník / 2. mierne pokročilý / 3. s stredne pokročilý / 4. veľmi pokročilý / 5. expert)
3. Máte praktickú skúsenosť s dochádzkovým systémom spoločnosti APIS ? (áno / nie)
4. S ktorým iným softvérom na evidenciu dochádzky máte praktickú skúsenosť.
5. Počet zamestnancov, pre ktorých ste mesačne viedli evidenciu dochádzky.
6. Telefonický kontakt pre prípadné overenie referencií z predošlých zamestnaní.
Svoj životopis zašlite do 22. decembra 2019. Ak ste pre uvedenú pracovnú pozíciu rozhodnutí, pošlite, prosíme, svoj životopis s povinnou prílohou čo najskôr, výberový proces vieme uzavrieť do 31. 12. 2019, takže budete mať možnosť riešiť pracovný pomer s vašim súčasným zamestnávateľom už v tomto mesiaci.
Odporúčame využiť na portáli Profesia službu „Poslať životopis“.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor.
Predpokladaný termín nástupu: január 2020 alebo podľa dohody.
Ďalšie informácie:
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
1. Počet rokov praxe vo vedení personálnej agendy.
2. Vaša úroveň ovládania programu Word. (1. začiatočník / 2. mierne pokročilý / 3. s stredne pokročilý / 4. veľmi pokročilý / 5. expert)
3. Máte praktickú skúsenosť s dochádzkovým systémom spoločnosti APIS ? (áno / nie)
4. S ktorým iným softvérom na evidenciu dochádzky máte praktickú skúsenosť.
5. Počet zamestnancov, pre ktorých ste mesačne viedli evidenciu dochádzky.
6. Telefonický kontakt pre prípadné overenie referencií z predošlých zamestnaní.
Svoj životopis zašlite do 22. decembra 2019. Ak ste pre uvedenú pracovnú pozíciu rozhodnutí, pošlite, prosíme, svoj životopis s povinnou prílohou čo najskôr, výberový proces vieme uzavrieť do 31. 12. 2019, takže budete mať možnosť riešiť pracovný pomer s vašim súčasným zamestnávateľom už v tomto mesiaci.
Odporúčame využiť na portáli Profesia službu „Poslať životopis“.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor.
Predpokladaný termín nástupu: január 2020 alebo podľa dohody.
Ďalšie informácie:
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou je ekonomické zameranie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť s vedením agendy evidencie dochádzky je podmienkou, prednosťou je aj výkon konzultačnej podpory pre agendu evidencie dochádzky
• ovládanie Dochádzkového systému firmy APIS je výhodou
• reálna skúsenosť s vedením personálnej agendy
• prax v oblasti verejnej správy je výhodou
• výborná znalosť slovenského jazyka a programov Word, Excel sa považuje za samozrejmosť
• bezúhonnosť podľa § 3 Zákona č. 552/2003 Z.z. je nutnou podmienkou
• inovačný, koncepčný, pro-aktívny a pro-zamestnanecký prístup
• samostatnosť aj schopnosť tímovej spolupráce
• zodpovednosť, dôslednosť
• ovládanie Dochádzkového systému firmy APIS je výhodou
• reálna skúsenosť s vedením personálnej agendy
• prax v oblasti verejnej správy je výhodou
• výborná znalosť slovenského jazyka a programov Word, Excel sa považuje za samozrejmosť
• bezúhonnosť podľa § 3 Zákona č. 552/2003 Z.z. je nutnou podmienkou
• inovačný, koncepčný, pro-aktívny a pro-zamestnanecký prístup
• samostatnosť aj schopnosť tímovej spolupráce
• zodpovednosť, dôslednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3830175
Dátum zverejnenia: 11.12.2019
2019-12-11
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Personalista, Personálny konzultant, Personálny manažér Spoločnosť: Banskobystrický samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac