Personalista s evidovaním dochádzky zamestnancov (muž / žena)

Banskobystrický samosprávny kraj

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
január 2020 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ zohľadnenie skúseností, zručností v osobnom príplatku + ďalšie benefity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do tímu nášho oddelenia s kvalifikovaným personálom hľadáme rovnako kvalifikovanú posilu, ktorá má skúsenosti s vedením personálnej agendy a spracovania dochádzky zamestnancov. Pracujeme na zlepšení nášho kraja a rovnako zlepšujeme procesy a servis vo vzťahu k zamestnancom nášho úradu.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

A/ oblasť personálnej administratívy (primárna oblasť):
• vedenie personálnej evidencie – pracovné zmluvy, dohody, rozhodnutia o mzde a pod.
• vedenie agendy pri nástupe / výstupe zamestnancov
• vedenie evidencie žiadateľov o zamestnanie
• poskytovanie administratívnej podpory pri výberových konaniach a pohovoroch
• vykonávanie administratívnych činností pri adaptačnom procese nových zamestnancov
• poskytovanie podpory pri realizácii školení a vzdelávacích aktivít
• kontrola spisov a ich inventarizácia a archivácia.

B/ oblasť evidencie dochádzky (sekundárna oblasť):
• evidencia dochádzky – priebežná kontrola evidovanej dochádzky zamestnancov, komunikácia a korekcia pri nezrovnalostiach
• evidencia nočnej práce, práce nadčas, práce v sobotu, v nedeľu a vo sviatok
• finalizácia dát pre vstup na výpočet miezd a nárokov na stravné
• konzultačná podpora a servis pre zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť podieľať sa na inovatívnych zmenách a presadzovaní zlepšení procesov
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Dôležité – k životopisu prosíme priložiť povinnú prílohu s odpoveďami na nasledovné otázky:

1. Počet rokov praxe vo vedení personálnej agendy.
2. Vaša úroveň ovládania programu Word. (1. začiatočník / 2. mierne pokročilý / 3. s stredne pokročilý / 4. veľmi pokročilý / 5. expert)
3. Máte praktickú skúsenosť s dochádzkovým systémom spoločnosti APIS ? (áno / nie)
4. S ktorým iným softvérom na evidenciu dochádzky máte praktickú skúsenosť.
5. Počet zamestnancov, pre ktorých ste mesačne viedli evidenciu dochádzky.
6. Telefonický kontakt pre prípadné overenie referencií z predošlých zamestnaní.

Svoj životopis zašlite do 22. decembra 2019. Ak ste pre uvedenú pracovnú pozíciu rozhodnutí, pošlite, prosíme, svoj životopis s povinnou prílohou čo najskôr, výberový proces vieme uzavrieť do 31. 12. 2019, takže budete mať možnosť riešiť pracovný pomer s vašim súčasným zamestnávateľom už v tomto mesiaci.

Odporúčame využiť na portáli Profesia službu „Poslať životopis“.

Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor.

Predpokladaný termín nástupu: január 2020 alebo podľa dohody.

Ďalšie informácie:
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac.

Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

výhodou je ekonomické zameranie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosť s vedením agendy evidencie dochádzky je podmienkou, prednosťou je aj výkon konzultačnej podpory pre agendu evidencie dochádzky
• ovládanie Dochádzkového systému firmy APIS je výhodou
• reálna skúsenosť s vedením personálnej agendy
• prax v oblasti verejnej správy je výhodou
• výborná znalosť slovenského jazyka a programov Word, Excel sa považuje za samozrejmosť
• bezúhonnosť podľa § 3 Zákona č. 552/2003 Z.z. je nutnou podmienkou
• inovačný, koncepčný, pro-aktívny a pro-zamestnanecký prístup
• samostatnosť aj schopnosť tímovej spolupráce
• zodpovednosť, dôslednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3830175  Dátum zverejnenia: 11.12.2019  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac