Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent pre registratúru
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda 700€ btt + osobný príplatok do 100 % základnej mzdy
základná mzda 700€ btt + osobný príplatok do 100 % základnej mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Mám pre Vás tri veci: nekonečné administratívne papierovačky, banskobystrický kraj a možnosť zefektívniť to prvé.
Budete:
* spravovať procesy, ktoré sa týkajú písomností na registratúrnom stredisku
* metodicky usmerňovovať zamestnancov v oblasti správy registratúry a ochrany osobných údajov
* riadiť centrálnu evidenciu zmlúv, sťažností a interných noriem
* posudzovať a hodnotiť registratúrne záznamy, ktoré budú navrhované na vyradenie
* triediť a evidovať dokumenty, viesť registratúrny denník
* spravovať aplikáciu elektronickej registratúry a súvisiacich modulov
Budete:
* spravovať procesy, ktoré sa týkajú písomností na registratúrnom stredisku
* metodicky usmerňovovať zamestnancov v oblasti správy registratúry a ochrany osobných údajov
* riadiť centrálnu evidenciu zmlúv, sťažností a interných noriem
* posudzovať a hodnotiť registratúrne záznamy, ktoré budú navrhované na vyradenie
* triediť a evidovať dokumenty, viesť registratúrny denník
* spravovať aplikáciu elektronickej registratúry a súvisiacich modulov
Zamestnanecké výhody, benefity
*osobný príplatok do výšky 100 % základnej mzdy sa vypláca v závislosti od skúseností a zručností
*vedenie a kolektív, ktoré sa riadia zdravým rozumom
*tím ľudí, ktorý sa navzájom počúva a rešpektuje
* strategická práca, ktorá má jasný cieľ a víziu (žiadne bezmyšlienkovité pečiatkovanie)
*priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia (áno, aj v štátnej správe)
* práca, ktorá má pridanú hodnotu
*vedenie a kolektív, ktoré sa riadia zdravým rozumom
*tím ľudí, ktorý sa navzájom počúva a rešpektuje
* strategická práca, ktorá má jasný cieľ a víziu (žiadne bezmyšlienkovité pečiatkovanie)
*priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia (áno, aj v štátnej správe)
* práca, ktorá má pridanú hodnotu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* 2 - 5 rokov praxe na pozícii asistenta alebo administratívneho pracovníka
* výborná nalosť MS Office - Excel, Word, Outlook
* neochvejné organizačné schopnosti
* výhodou je orientácia v oblasti ochrany osobných údajov
* výborná nalosť MS Office - Excel, Word, Outlook
* neochvejné organizačné schopnosti
* výhodou je orientácia v oblasti ochrany osobných údajov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3393872
Dátum zverejnenia: 18.5.2018
2018-05-18
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager Spoločnosť: Banskobystrický samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná mzda 700€ btt + osobný príplatok do 100 % základnej mzdy