2 500 - 4 000 EUR

Výkonný riaditeľ

BANCHEM, s.r.o.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Celková mzda (brutto)
2 500 - 4 000 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť hľadá skúseného kandidáta, ktorý je otvorený výzve prevziať náročnú agendu Výkonného riaditeľa. Tento post sa bude zameriavať zo začiatku na operatívne riadenie chodu firmy, so silným zameraním na rozvoj obchodných aktivít, ako aj na nastavovanie a kontrolu interných procesov. Post reportuje priamo majiteľovi firmy, od ktorého túto agendu prevezmete.

Vaše konkrétne úlohy a zodpovednosti:
- riadenie operatívneho "denného" chodu spoločnosti vo všetkých oblastiach
- tvorba a realizácia obchodnej stratégie, riadenie a rozvoj obchodných aktivít, nastavovanie nových procesov obchodného oddelenia kde to bude potrebné, rozvoj obchodného tímu, rozvíjanie vzťahov s kľúčovými klietmi
- rozvoj a implementácia systému internej kontroly a riadenia výkonnosti
- iniciovať proces finančného kontrolingu a lepšieho využívania interných štatistík s cieľom dosiahnuť stanovené obchodné a finančné ciele
- Váš hlavný výsledok, ktorý od Vás na tejto pozícii očakávame, je: dosiahnuté predajné ciele firmy (rastové ambície), správne personálne obsadenie kľúčových postov a efektívne fungujúce vnútorné procesy
- viac detailov Vám radi budeme prezentovať na osobnom stretnutí

Centrálu máme v Dunajskej Strede, ale kandidát môže pôsobiť z ktoréhokoľvek miesta na Slovensku, aj na báze home office (s nutnosťou pravidelného cestovania po našich prevádzkach a do centrály). Rozhodujúca je pre nás kvalita uchádzača, nie jeho lokalizácia.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

2.000 Eur ako spodná hranica základnej hrubej mzdy, ale je predmetom dohovoru podľa seniority kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme rodinná firma a to sa odráža aj v prístupe k zamestnancom. Máte priestor pre realizáciu svojho potenciálu a nápadov, očakávame však dosahovanie stanovených cieľov. Sociálny program obsahuje niekoľko položiek, ale naši ľudia najviac oceňujú dobre nastavený a súdržný kolektív a možnosť prísť na spoločné neformálne firemné podujatia, kde sú pozvaní aj rodinní príslušníci.

Okrem toho ešte:
- prispievame nad rámec zákona na stravné lístky
- vyplácame tzv. "vianočný príspevok"
- prispievame na doplnkové dôchodkové sporenie
- v prípade nadštandardného individuálneho alebo firemného výsledku, tento dodatočne odmeníme
- po niekoľkých rokoch práce Vás zaradíme do vernostného programu a priznáme príplatok za prax

Táto pracovná pozícia má k dispozícii služobný automobil, notebook a mobilný telefón ako štandardné pracovné nástroje. Odmeňovací model je zložený z viacerých výkonnostných zložiek - podľa dosiahnutých výsledkov. Sme otvorení rokovať o podmienkach tak, aby sme našli vzájomnú zhodu, pokiaľ budete pre nás ten pravý kandidát.

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis aj s uvedením najrelevantnejších manažérskych a obchodných výsledkov prosím zasielajte na email uvedený v tejto pracovnej ponuke.
Radi by sme Vás vopred informovali, že súčasťou výberového procesu v našej spoločnosti je vyplnenie batérie osobnostných dotazníkov na identifikáciu pracovného potenciálu, ako aj dôkladné overenie referencií na Vašu predchádzajúcu prácu.
Teším sa na informácie o Vás.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2019 (ostáva ešte 27 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

nie je rozhodujúce

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca manažérska prax so zameraním na riadenie obchodných aktivít je, čo sa týka praxe, kľúčové kritérium
- preferujeme ďalej uchádzačov so skúsenosťou s riadením menšej firmy alebo organizačnej jednotky v rámci väčšej organizácie
- znalosť legislatívneho rámca pre podnikanie a súvisiacich finančných predpisov na úrovni potrebnej pre prijímanie rozhodnutí pre riadenie firmy
- veľkou výhodou bude Vaše zázemie z oblasti segmentu čistiacich prostriedkov / spotrebnej chémie a doplnkového tovaru na čistenie - nie je však v tejto chvíli podmienka
- uvítame skúsenosti aj v segmente veľkoobchodného a maloobchodného predaja
- máme záujem o spoluprácu s uchádzačom, ktorý má za sebou preukázateľné a overiteľné výsledky v obchode a riadení

Z osobnostných predpokladov sú kľúčové:
- etika a vnútorná integrita,
- zodpovednosť a iniciatíva (pod čím rozumieme - schopnosť byť príčinou a ťahúňom výsledku),
- schopnosť nachádzať riešenia aj v náročných podnikateľských situáciách (odolnosť, kreativita a húževnatosť),
- dobré strategické myslenie a zároveň vnímanie súvislostí (aj v číslach),
- vnútorná motivácia pre tento typ práce a schopnosť štartovať sa aj bez pravidelnej kontroly.

Zručnosti ako riadenie ľudí, presadzovanie zmien a dosahovanie obchodných výsledkov sú na tomto poste nevyhnutnosťou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná pravidelne vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v piatich lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 55 ľudí.

Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup, príjemnú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa, očakávame však, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BANCHEM, s.r.o.
Rybný trh 332/9
929 01 Dunajská Streda
http://www.banchem.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Alexandra Kojnok
E-mail: poslať životopis
ID: 3669017   Dátum zverejnenia: 15.5.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   2.000 Eur ako spodná hranica základnej hrubej mzdy, ale je predmetom dohovoru podľa seniority kandidáta