Ekonóm (s postupom na manažéra finančného oddelenia)

BANCHEM, s.r.o.

Miesto práce
Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda od 1.000 Eur + variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej centrály v Dunajskej Strede hľadáme nového zamestnanca, ktorý bude mať v horizonte cca 2 rokov na starosti supervíziu celej ekonomickej a účtovnej agendu spoločnosti. Máme záujem o spoluprácu s kandidátmi, ktorí sú v začiatkoch svojej ekonomickej či účtovnej kariéry s cca 2-5 ročnou skúsenosťou a majú silný záujem sa vzdelávať a pracovať na sebe. Ak ste počas školy absolvovali aj nejakú relevantnú prax vo firmách, tak si vieme predstaviť spoluprácu aj s absolventom VŠ ekonomického zamerania (najlepšie účtovníctvo), s tým, že si ho kompletne na daný post vychováme. Postupne sa budete zaúčať na ekonomické činnosti, vykonávať najprv menej zložitú agendu na oddelení a neskôr preberiete pod supervíziou finančnej riaditeľky zodpovednosť aj za samostatné oblasti v účtovníctve a finančnom manažmente. Pozícia má zo začiatku teda čisto administratívny charakter. Na tomto poste budete musieť priebežne sledovať legislatívne zmeny a implementovať ich do firemnej praxe.

Vaše konkrétne úlohy:

- Zabezpečiť výkon pridelenej ekonomickej agendy, zo začiatku z pozície referenta (stravné lístky, vyúčtovania služobných ciest, príprava podkladov pre mzdy a pod.)
- Neskôr zverené oblasti v účtovníctve, skladovom účtovníctve, pokladňa, iné administratívne činnosti
- Postupne po dôkladnom zaškolení: pomoc pri účtovných uzávierkach, spracovanie účtovných výkazov, daňových priznaní, finančné plánovanie a príprava ekonomických výstupov pre manažment, spolupráca s daňovým poradcom a audítorom
- V horizonte cca 2-3 rokov by ste mali byť schopný supervízovať činnosť ekonomického oddelenia v súlade s platnou legislatívou a hľadať v tejto oblasti najefektívnejšie riešenia pre firmu

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti, kde máte veľký priestor na sebarealizáciu
- štandardné pracovné nástroje (mobilný telefón, notebook)
- dôkladné zaškolenie a etablovanie na pozíciu priamo pod vedením súčasnej finančnej riaditeľky
- možnosť osobnostného a kariérneho rozvoja
- sociálny program (dovolenkový a vianočný príspevok, príspevok na kultúrne a športové aktivity, príspevok na stravné lístky nad rámec zákona)

Uvedené platové podmienky sú na spodnej hranici ponúkaného príjmu. Konkrétne odmeňovanie bude dohodnuté po osobnom pohovore s prihliadnutím na doterajšiu prax a zručnosti vybraného uchádzača.

Informácie o výberovom konaní

Životopis posielajte prosím ako reakciu na kontakt uvedený v pracovnej ponuke. Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom vyrozumenie dostanú všetci záujemcovia o prácu. Za pochopenie ďakujeme.

Zaslaním životopisu záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie: účtovníctvo, auditorstvo, finančný manažment

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosti (minimálne teoretické) podvojného účtovníctva, účtovnej osnovy, prípravy účtovných závierok, daňového priznania, cash flow
- záujem o rozvíjanie kariéry v ekonomickej oblasti, chuť učiť sa nové veci, aktívny prístup k vyhľadávaniu informácií
- logické a analytické myslenie, schopnosť vidieť veci v súvislostiach, vyhľadávať účtovné riešenia v súlade so zákonom aj so zohľadnením ich výhodnosti pre firmu
- lojalita, angažovanosť, diskrétnosť v práci s citlivými údajmi
- hľadáme mladého človeka, ktorý má osobnostný aj učiaci potenciál, schopnosť "vidieť za roh", nakloneného k zmenám, ktorý postupne bude priberať zodpovednosť a v horizonte 2-3 rokov (ale aj skôr) sa môže vypracovať na zástupcu ekonomického riaditeľa
- radi si pozrieme životopisy aj skúsených finančných manažérov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v štyroch lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 40 ľudí.

Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3465623  Dátum zverejnenia: 7.8.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná mzda od 1.000 Eur + variabilná zložka mzdy