Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ekonóm (s postupom na manažéra finančného oddelenia)
BANCHEM, s.r.o.
Miesto práce
Dunajská Streda
Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda od 1.000 Eur + variabilná zložka mzdy
základná mzda od 1.000 Eur + variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej centrály v Dunajskej Strede hľadáme nového zamestnanca, ktorý bude mať v horizonte cca 2 rokov na starosti supervíziu celej ekonomickej a účtovnej agendu spoločnosti. Máme záujem o spoluprácu s kandidátmi, ktorí sú v začiatkoch svojej ekonomickej či účtovnej kariéry s cca 2-5 ročnou skúsenosťou a majú silný záujem sa vzdelávať a pracovať na sebe. Ak ste počas školy absolvovali aj nejakú relevantnú prax vo firmách, tak si vieme predstaviť spoluprácu aj s absolventom VŠ ekonomického zamerania (najlepšie účtovníctvo), s tým, že si ho kompletne na daný post vychováme. Postupne sa budete zaúčať na ekonomické činnosti, vykonávať najprv menej zložitú agendu na oddelení a neskôr preberiete pod supervíziou finančnej riaditeľky zodpovednosť aj za samostatné oblasti v účtovníctve a finančnom manažmente. Pozícia má zo začiatku teda čisto administratívny charakter. Na tomto poste budete musieť priebežne sledovať legislatívne zmeny a implementovať ich do firemnej praxe.
Vaše konkrétne úlohy:
- Zabezpečiť výkon pridelenej ekonomickej agendy, zo začiatku z pozície referenta (stravné lístky, vyúčtovania služobných ciest, príprava podkladov pre mzdy a pod.)
- Neskôr zverené oblasti v účtovníctve, skladovom účtovníctve, pokladňa, iné administratívne činnosti
- Postupne po dôkladnom zaškolení: pomoc pri účtovných uzávierkach, spracovanie účtovných výkazov, daňových priznaní, finančné plánovanie a príprava ekonomických výstupov pre manažment, spolupráca s daňovým poradcom a audítorom
- V horizonte cca 2-3 rokov by ste mali byť schopný supervízovať činnosť ekonomického oddelenia v súlade s platnou legislatívou a hľadať v tejto oblasti najefektívnejšie riešenia pre firmu
Vaše konkrétne úlohy:
- Zabezpečiť výkon pridelenej ekonomickej agendy, zo začiatku z pozície referenta (stravné lístky, vyúčtovania služobných ciest, príprava podkladov pre mzdy a pod.)
- Neskôr zverené oblasti v účtovníctve, skladovom účtovníctve, pokladňa, iné administratívne činnosti
- Postupne po dôkladnom zaškolení: pomoc pri účtovných uzávierkach, spracovanie účtovných výkazov, daňových priznaní, finančné plánovanie a príprava ekonomických výstupov pre manažment, spolupráca s daňovým poradcom a audítorom
- V horizonte cca 2-3 rokov by ste mali byť schopný supervízovať činnosť ekonomického oddelenia v súlade s platnou legislatívou a hľadať v tejto oblasti najefektívnejšie riešenia pre firmu
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti, kde máte veľký priestor na sebarealizáciu
- štandardné pracovné nástroje (mobilný telefón, notebook)
- dôkladné zaškolenie a etablovanie na pozíciu priamo pod vedením súčasnej finančnej riaditeľky
- možnosť osobnostného a kariérneho rozvoja
- sociálny program (dovolenkový a vianočný príspevok, príspevok na kultúrne a športové aktivity, príspevok na stravné lístky nad rámec zákona)
Uvedené platové podmienky sú na spodnej hranici ponúkaného príjmu. Konkrétne odmeňovanie bude dohodnuté po osobnom pohovore s prihliadnutím na doterajšiu prax a zručnosti vybraného uchádzača.
- štandardné pracovné nástroje (mobilný telefón, notebook)
- dôkladné zaškolenie a etablovanie na pozíciu priamo pod vedením súčasnej finančnej riaditeľky
- možnosť osobnostného a kariérneho rozvoja
- sociálny program (dovolenkový a vianočný príspevok, príspevok na kultúrne a športové aktivity, príspevok na stravné lístky nad rámec zákona)
Uvedené platové podmienky sú na spodnej hranici ponúkaného príjmu. Konkrétne odmeňovanie bude dohodnuté po osobnom pohovore s prihliadnutím na doterajšiu prax a zručnosti vybraného uchádzača.
Informácie o výberovom konaní
Životopis posielajte prosím ako reakciu na kontakt uvedený v pracovnej ponuke. Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom vyrozumenie dostanú všetci záujemcovia o prácu. Za pochopenie ďakujeme.
Zaslaním životopisu záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania.
Zaslaním životopisu záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie: účtovníctvo, auditorstvo, finančný manažment
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosti (minimálne teoretické) podvojného účtovníctva, účtovnej osnovy, prípravy účtovných závierok, daňového priznania, cash flow
- záujem o rozvíjanie kariéry v ekonomickej oblasti, chuť učiť sa nové veci, aktívny prístup k vyhľadávaniu informácií
- logické a analytické myslenie, schopnosť vidieť veci v súvislostiach, vyhľadávať účtovné riešenia v súlade so zákonom aj so zohľadnením ich výhodnosti pre firmu
- lojalita, angažovanosť, diskrétnosť v práci s citlivými údajmi
- hľadáme mladého človeka, ktorý má osobnostný aj učiaci potenciál, schopnosť "vidieť za roh", nakloneného k zmenám, ktorý postupne bude priberať zodpovednosť a v horizonte 2-3 rokov (ale aj skôr) sa môže vypracovať na zástupcu ekonomického riaditeľa
- radi si pozrieme životopisy aj skúsených finančných manažérov
- záujem o rozvíjanie kariéry v ekonomickej oblasti, chuť učiť sa nové veci, aktívny prístup k vyhľadávaniu informácií
- logické a analytické myslenie, schopnosť vidieť veci v súvislostiach, vyhľadávať účtovné riešenia v súlade so zákonom aj so zohľadnením ich výhodnosti pre firmu
- lojalita, angažovanosť, diskrétnosť v práci s citlivými údajmi
- hľadáme mladého človeka, ktorý má osobnostný aj učiaci potenciál, schopnosť "vidieť za roh", nakloneného k zmenám, ktorý postupne bude priberať zodpovednosť a v horizonte 2-3 rokov (ale aj skôr) sa môže vypracovať na zástupcu ekonomického riaditeľa
- radi si pozrieme životopisy aj skúsených finančných manažérov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v štyroch lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 40 ľudí.
Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.
Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3465623
Dátum zverejnenia: 7.8.2018
2018-08-07
lokalita: okres Dunajská Streda Pozícia: Ekonóm, Finančný analytik, Hlavný účtovník Spoločnosť: BANCHEM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná mzda od 1.000 Eur + variabilná zložka mzdy