Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca - západné Slovensko
BANCHEM, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
možný ihneď
možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda 600 Eur brutto + provízia z predaja (bez hornej hranice)
základná mzda 600 Eur brutto + provízia z predaja (bez hornej hranice)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V súčasnosti prebieha rozširovanie nášho obchodného tímu a hľadáme nových kolegov na pozíciu Obchodný zástupca. Vašou úlohou bude udržiavať pravidelný kontakt s našimi existujúcimi zákazníkmi a vyhľadávať nové obchodné príležitosti vo zverenom regióne pre naše výrobky, ale aj pre obchodný tovar na čistenie a dezinfekciu. Vaše konkrétne činnosti:
- starostlivosť o existujúcich klientov - pravidelný kontakt, návštevy, riešenie objednávok, zisťovanie potrieb, hľadanie priestoru pre navýšenie obratu a predaja nových produktov u týchto klientov
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových zákazníkov (B2B segment - firmy, prevádzky, čistiace služby, menšie zdravotnícke zariadenia a pod.) a prezentovanie portfólia našej spoločnosti
- poradenstvo a návrh riešení v oblasti čistenia a dezinfekcie
- príprava obchodných a cenových ponúk, spolupráca na tendroch a čiastočne na verejnom obstarávaní
- uzatváranie zmlúv s klientmi a spracovanie objednávok
- riešenie problémových situácií, reklamácií a pod.
- reporting a štandardná administratívna práca obchodníka, aktualizácia interného CRM systému
- starostlivosť o existujúcich klientov - pravidelný kontakt, návštevy, riešenie objednávok, zisťovanie potrieb, hľadanie priestoru pre navýšenie obratu a predaja nových produktov u týchto klientov
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových zákazníkov (B2B segment - firmy, prevádzky, čistiace služby, menšie zdravotnícke zariadenia a pod.) a prezentovanie portfólia našej spoločnosti
- poradenstvo a návrh riešení v oblasti čistenia a dezinfekcie
- príprava obchodných a cenových ponúk, spolupráca na tendroch a čiastočne na verejnom obstarávaní
- uzatváranie zmlúv s klientmi a spracovanie objednávok
- riešenie problémových situácií, reklamácií a pod.
- reporting a štandardná administratívna práca obchodníka, aktualizácia interného CRM systému
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
• štandardné pracovné nástroje (služobné vozidlo, mobilný telefón, notebook s pripojením na Internet)
• zaškolenie a etablovanie na pozíciu
• možnosť osobnostného rozvoja a samostatného manažovania prideleného regiónu, sociálny program
• flexibilná pracovná doba s prácou na home office
• v prvých 6 mesiacoch v rámci adaptácie a zaškoľovania poskytujeme doplatok provízie, kým si obchodník nezastabilizuje kmeň svojich klientov
• štandardné pracovné nástroje (služobné vozidlo, mobilný telefón, notebook s pripojením na Internet)
• zaškolenie a etablovanie na pozíciu
• možnosť osobnostného rozvoja a samostatného manažovania prideleného regiónu, sociálny program
• flexibilná pracovná doba s prácou na home office
• v prvých 6 mesiacoch v rámci adaptácie a zaškoľovania poskytujeme doplatok provízie, kým si obchodník nezastabilizuje kmeň svojich klientov
Informácie o výberovom konaní
Životopis posielajte prosím ako reakciu na kontakt uvedený v pracovnej ponuke. Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ak Vás nebudeme kontaktovať do konca mesiaca máj 2018, považujte prosím Vašu žiadosť za zamietnutú. Za pochopenie ďakujeme.
Výberové konanie na túto pozíciu bude prebiehať v apríli v 14.-15. týždni.
Registráciou záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Výberové konanie na túto pozíciu bude prebiehať v apríli v 14.-15. týždni.
Registráciou záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
chémia, biológia - výhoda, nie podmienka
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúca prax na obchodnej pozícii je podmienkou
- obchodnícke zručnosti ako efektívna komunikácia s klientom, vyjednávanie, ťah na bránku pri akvizícii nových klientov
- zmysel pre zodpovednosť
- ochota pracovať v teréne
- schopnosť zvládať záťažové situácie u klienta
- sebadisciplína a schopnosť prekonávať prekážky
- záujem o oblasť chémie/čistenia a schopnosť rýchlo sa zorientovať v novom produktovom portfóliu
- uprednostnení budú uchádzači, ktorí majú skúsenosti s predajom chémie, hygieny, drogérie, súvisiaceho obchodného tovaru a pod.
- obchodnícke zručnosti ako efektívna komunikácia s klientom, vyjednávanie, ťah na bránku pri akvizícii nových klientov
- zmysel pre zodpovednosť
- ochota pracovať v teréne
- schopnosť zvládať záťažové situácie u klienta
- sebadisciplína a schopnosť prekonávať prekážky
- záujem o oblasť chémie/čistenia a schopnosť rýchlo sa zorientovať v novom produktovom portfóliu
- uprednostnení budú uchádzači, ktorí majú skúsenosti s predajom chémie, hygieny, drogérie, súvisiaceho obchodného tovaru a pod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v štyroch lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 40 ľudí.
Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.
Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3341503
Dátum zverejnenia: 21.3.2018
2018-03-21
lokalita: Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: BANCHEM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná mzda 600 Eur brutto + provízia z predaja (bez hornej hranice)