Asistent výroby (administratíva, plánovanie, ekonomika)

BANCHEM, s.r.o.

Miesto práce
Veľký Meder - Ižop, okres Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Miesto práce: výrobné stredisko Ižop (Veľký Meder).

Do nášho výrobného strediska hľadáme nového zamestnanca na pozíciu "Asistent výroby", ktorý bude zodpovedný za rôzne administratívno-technické a ekonomické činnosti, vrátane plánovania výroby. Tento človek bude po dôkladnom zaškolení "pravou rukou" vedúceho výroby pre oblasť administratívy.

Vaše konkrétne úlohy:

- nahadzovanie objednávok, fakturácia, práca s interným ekonomickým softvérom
- komunikácia s obchodnými partnermi
- v prípade potreby zastupovanie kolegyne, ktorá má na starosti logistiku a plánovanie expedície objednávok
- participácia na plánovaní výroby, najmä z krátkodobého pohľadu, neskôr samostatné prebratie tejto agendy
- práca na iných samostatných úlohách podľa zadania vedúceho (kontrola a koordinácia úloh, iné zverené projekty)
- pracovná doba 7:00 - 15:30 hod., pracovné dni

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily, kultúru či šport, dovolenkový príspevok
- príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
- možnosť sebarealizácie a práca na samostatných zadaniach

Informácie o výberovom konaní

Životopis posielajte prosím ako reakciu na kontakt uvedený v pracovnej ponuke.
Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ak Vás nebudeme kontaktovať do konca mesiaca október 2017, považujte prosím Vašu žiadosť za zamietnutú. Za pochopenie ďakujeme.

Registráciou záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti BANCHEM, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

nerozhoduje

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca skúsenosť s obdobnou, ekonomicko-administratívno-koordinačnou prácou
- ideálne ekonomické zázemie, znalosť základných princípov fakturácie, skladového hospodárstva
- záujem o prácu vo výrobnej sfére
- logické myslenie, schopnosť vidieť veci v súvislostiach
- ochota učiť sa nové veci a poňať ich rýchlo
- tímové nastavenie (spolupráca v úzkom kruhu ďalších kolegov v administratíve)
- slovenský jazyk plynule, veľkou výhodou je aj znalosť komunikatívnej maďarčiny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v štyroch lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 40 ľudí.

Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3193224  Dátum zverejnenia: 20.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou