Vedúci oddelenia zákazníckeho servisu - výrobná spoločnosť

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 000 EUR/mesiac+ bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Vedenie, mentorovanie, koučovanie a motivovanie 7 členného tímu zákazníckeho servisu vo výrobnej spoločnosti
  • Dohľad nad dodržiavaním a plnením všetkých procesov, termínov a plnením KPIs
  • Podpora pri tvorbe predajných cien, technických zmien, nových projektov a iných požiadaviek zákazníka
  • Pravidelné reportovanie výsledkov činnosti oddelenia, výsledkov predaja spoločnosti, trendy a analýzy vzniknutých rozdielov - Supply Chain manažérovi a Plant manažérovi
  • Určovanie dostupnosti zásob, obrátkovosti zásob a definovanie akcií v rámci tímu, na ich optimalizáciu
  • Identifikácia oblastí, ktoré potrebujú zlepšenie a navrhovanie funkčných riešení problémov
  • Optimalizácia procesov v rámci oddelenia zákazníckeho servisu tak, aby boli požiadavky zákazníkov (interných aj externých) splnené v požadovanom čase a požadovanom množstve

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Stabilná práca s pravidelným príjmom, v príjemnom pracovnom prostredí
  • Mesačná prémia do 30% -15% výrobné ukazovatele 15% osobné ohodnotenie po SD
  • Príspevok na dopravu, maximálne do 80€ mesačne podľa vzdialenosti dochádzania
  • Odmena za odporučenie nového zamestnanca
  • Spoločenské akcie, akcie pre rodinných príslušníkov
  • Stravovacie karty
  • Sociálne benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná


  • Našim klientom je výrobná spoločnosť sídliaca v Žarnovici.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Skúsenosti s vedením tímu zákazníckeho servisu/oddelenia odbytu/rekamačného oddelenia vo výrobnej spoločnosti sú podmienkou
  • Znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni je podmienkou
  • Skúsenosť s riadením objednávok a zlepšovaním procesov je žiadúca
  • Skúsenosť s EDI - Electronic Data Interchange je výhodou
  • Znalosť informačných systémov MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet na pokročilej úrovni
  • Dobré komunikačné a organizačné schopnosti, zodpovedný prístup k práci
  • Schopnosť rozhodnúť sa a prijať zodpovednosť aj v prípade riešenia zložitejších a náročných problémov
  • Precíznosť, operatívnosť, schopnosť absorbovať veľké množstvo informácií, samostatnosť,
  • Asertivita a príjemné vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 4075607  Dátum zverejnenia: 6.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac