Predajca pohonných hmôt pre český trh - práca výhradne z kancelárie (zástup za MD/RD)

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1500-1800 Eur brutto + ročný bonus až do výšky 30%

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví Vás obchod a komunikácia so zákazníkmi a nezľaknete sa ani akvizícií? Nevadí Vám práca z kancelárie bez osobného kontaktu so zákazníkmi? Máte už i aspoň krátku skúsenosť s aktívnym predajom? 
Hľadáme práve Vás!

Vašou náplňou práce bude:


  • Akvizícia malých a stredných podnikov
  • Vyhľadávanie obchodných príležitostí, práca s databázou zákazníkov
  • Komunikácia so zákazníkmi (telefonicky, emailom), zisťovanie ich potrieb, budovanie vzťahov, vyjednávanie cien
  • Práca s objednávkami od klientov 
  • Kompletná starostlivosť o klientov (okrem dopravy a faktúr)
  • Starostlivosť o tendre a vyjednávanie cien s tým spojené
  • Zodpovednosť za splnenie stanovených KPI's

Zamestnanecké výhody, benefity


  • flexibilný pracovný čas
  • príspevok na jazykové kurzy (angličtina alebo nemčina)
  • darčekové poukážky v hodnote 150 Eur/rok
  • Multisport karta
  • príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia 1,5% (aj bez príspevku zamestnanca)
  • preplácanie PN/OČR
  • príspevok na stravovanie 3,28 Eur/pracovný deň
  • Nadštandardná zdravotná starostlivosť Procare - možnosť 1x/rok komplexného zdravotného vyšetrenia
  • 3 dni dovolenky navyše
  • možnosť OMV fuel card (Routex) so zľavou na palivá

Informácie o výberovom konaní

Prosím o poslanie CV v anglickom jazyku, Ďakujem pekne.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Výber kandidátov na túto pozíciu zastrešujeme exkluzívne pre nášho klienta, spoločnosť OMV ako personálna spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • ukončená SŠ alebo VŠ
  • slovenský alebo český jazyk na úrodni rodeného hovorcu + angličtina (B2/C1) je must
  • skúsenosť s aktívnym salesom minimálne 1 rok
  • výborné komunikačné schopnosti
  • samostatnosť, dôslednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BALANCED HR s.r.o.
Mlynské nivy 48
821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
http://www.balanced-hr.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Vladovičová
Tel.: +421948948151
E-mail: poslať životopis
ID: 4000605  Dátum zverejnenia: 16.11.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1500-1800 Eur brutto + ročný bonus až do výšky 30%