Obchodný manažér/-ka pre oblasť olejov a mazív (Home Office/cestovanie - západné Slovensko)

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 Eur brutto + odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obchodný manažér reprezentuje spoločnosť pôsobiacu v oblasti distribúcie chemicko-technologických produktov.


  • Vytváranie nových obchodných príležitostí a rozvíjanie databázy nových klientov v pridelenom regióne
  • Aktívne oslovovanie nových klientov a predaj olejov a mazív
  • Udržiavanie nadštandardných vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
  • Poskytovanie technickej podpory a celkového poradenstva v oblasti tribológie
  • Samostatne riešenie projektov v oblasti predaja pridelených produktov
  • Kalkulácia predajných cien, príprava cenových ponúk, príprave technickej dokumentácie súvisiacej s predajom portfólia produktov s podporou asistenta predaja
  • Reprezentovanie spoločnosti na odborných seminároch, školeniach, zákazníckych udalostiach
  • Zodpovedanie za plnenie osobného plánu predaja
  • Reportovanie obchodných výsledkov priamemu nadriadenému

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Práca z domu - home office
  • Pracovné nástroje (automobil, mobilný telefón, notebook)
  • Motivačné odmeňovanie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Distribúcia chemicko-technologických produktov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Vysokoškolské vzdelanie s chemickým zameraním alebo zameraním na tribológiu
  • Schopnosť riešiť technické otázky a poskytovať technickú podporu zákazníkom
  • Prax v obchodnej oblasti minimálne 2 roky
  • Znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni slovom aj písmom (komunikácia s dodávateľmi)
  • Aktívna znalosť MS Office (Word, Excel, Power Point); SAP SBO výhodou
  • Výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti
  • Ochota cestovať
  • Tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3899889  Dátum zverejnenia: 2.4.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 Eur brutto + odmeny