Bezpečnostný technik

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Hlohovec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500€ brutto mesačne / podľa skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • Správa dokumentácie BOZP a zabezpečenie súladu s platnými legislatívnymi požiadavkami
  • Analýza rizík a realizácia preventívnych opatrení
  • Kontrola dodržiavania bezpečnostných pokynov
  • Spolupráca so zdravotnou službou a úradmi
  • Vykonávanie bezpečnostných auditov
  • Evidovanie pracovných úrazov a zabezpečenie nápravných opatrení

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Osvedčenie bezpečnostného technika alebo autorizovaného bezpečnostného technika
  • Aktívna znalosť anglického jazyka
  • Vynikajúce komunikačné zručnosti na všetkých úrovniach komunikácia s operátormi, manažérmi a štátnymi inštitúciami
  • Orientácia na zefektívnenie procesov
  • Proaktívne riešenie zverených úloh
  • Zodpovedný prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Balanced HR s.r.o.
Mlynské nivy 48
821 09 Bratislava
http://www.balanced-hr.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Beáta Brnová
E-mail: poslať životopis
ID: 3869601  Dátum zverejnenia: 12.2.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500€ brutto mesačne / podľa skúseností