Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Support Specialist with French+English+Slovak
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
starts from 1200€
starts from 1200€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Documentation of all contacts (customer/supplier) that requires escalation
• Perform delivery follow up services for contracted sites
• Dealing with customer’s orders – request for quote (RFQ)
• Administration of supplier responses for RFQ
• Daily contact with suppliers for providing information of delivery, tracking information or invoice
• Support the Proactive Supplier Contact Process
• Generation of department’s pareto charts
• Effort for system and process improvement
• Review of all department procedures and documents to ensure they are up-todate
• Act as a support for manager
• Perform delivery follow up services for contracted sites
• Dealing with customer’s orders – request for quote (RFQ)
• Administration of supplier responses for RFQ
• Daily contact with suppliers for providing information of delivery, tracking information or invoice
• Support the Proactive Supplier Contact Process
• Generation of department’s pareto charts
• Effort for system and process improvement
• Review of all department procedures and documents to ensure they are up-todate
• Act as a support for manager
Zamestnanecké výhody, benefity
• Very competitive salary
• Benefit package
• Opportunity to join US family owned company with vibrant, dynamic, highpotential team
• High potential for self-development achieved by guidance and ongoing support
• Experience multi-lingual, multi-cultural friendly environment working towards mutual goal
• Benefit package
• Opportunity to join US family owned company with vibrant, dynamic, highpotential team
• High potential for self-development achieved by guidance and ongoing support
• Experience multi-lingual, multi-cultural friendly environment working towards mutual goal
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Procurement služby klientom.
Procurement služby klientom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• graduated from High school or Univesity
• fluent in French (B2), English (B1) and Slovak
• good knowledge of MS Office
• customer oriented approach
• communicative, self-driven
• fluent in French (B2), English (B1) and Slovak
• good knowledge of MS Office
• customer oriented approach
• communicative, self-driven
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3738403
Dátum zverejnenia: 13.8.2019
2019-08-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: starts from 1200€