Fakturant/-ka alebo Junior účtovník/-čka záväzkov

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
okres Myjava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1100 Eur /brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš krátko po škole a rád/-a by si naštartoval/-a svoju kariéru v účtovníctve? Máme pre Teba skvelú príležitosť! Stačí, keď máš len teoretickú znalosť podvojného účtovníctva zo školy/kurzu a zvládaš základnú ústnu komunikáciu v angličtine alebo nemčine, všetko ostatné Ťa zaučíme :) 

Čo bude Tvojou náplňou práce:


  • zodpovednosť za účtovanie záväzkov (došlé faktúry, časť režijných faktúr)
  • účtovanie interných dokladov, pokladne
  • kontrola správnosti fakturácie 
  • administratíva záväzkov – párovanie faktúr s objednávkami a dodacími listami
  • komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi
  • reporty a analýzy na mesačnej/štvrťročnej a ročnej báze
  • podpora pri účtovných závierkach

Zamestnanecké výhody, benefity

Našich zamestnancov si vážime a ponúkame:


  • prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • pružný pracovný čas
  • možnosť ďalšieho vzdelávania (jazykové kurzy a iné školenia)
  • poukážky na masáže
  • možnosť využívania cudzích jazykov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Výroba komponentov pre automobilový priemysel.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo by si mal/-a mať:


  • ukončená SŠ ekonomického zamerania alebo VŠ
  • anglický alebo nemecký jazyk (B1 - aj ústne)
  • MS Office - užívateľská znalosť
  • dobrá znalosť účtovných a daňových zákonov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3581621  Dátum zverejnenia: 18.1.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1100 Eur /brutto