Finančný controller v medzinárodnej spoločnosti

BALANCED HR s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
do 2300 Eur/ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme finančného kontrolóra/-ku, ktorý rád/a komunikuje v angličtine a v Exceli sa cíti ako doma.


Vašou zodpovednosťou bude:


  • Controlling, reportovanie a príslušná administratíva
  • Nákladový controlling a analýzy finančných čísiel a odchýliek
  • Príprava rozpočtu a prognóz
  • Účasť na mesačnej/kvartálnej/ročnej závierke
  • Snaha o zlepšovanie a zefektívňovanie kontrolingových procesov a systémov
  • Príprava finančných reportov pre management
  • Spolupráca s oddeleniami v rámci celej centrálnej Európy

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Prorodinný program (príspevok pri narodení dieťaťa, materská dovolenka, škôlka, letné tábory)
  • Výročný program (pracovné výročie, životné jubileum, penzijné pripoistenie, úvery pre zamestnancov)
  • Extra dni voľna navyše (predĺžené víkendy (bridge days), sick days)
  • Zdravotný program (zazmluvnené wellness centrá, športové centrá, mzdové náhrady pri chorobe)
  • Školenia, tréningy, jazykové kurzy
  • Flexibilná pracovná doba
  • Možnosť home office
  • Teambuildingy
  • Referaly

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Spoločnosť pôsobiaca v oblasti dopravných systémov, energetiky, zdravotníctva, priemyslu a verejného osvetlenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od Vás požadujeme:


  • VŠ I., II. alebo III. stupňa (ideálne ekonomického zamerania - controlling, účtovníctvo, audit, financie)
  • minimálne 2-ročná prax v controllingu/fin. analýzach
  • plynulá znalosť anglického jazyka (aspoň B2)
  • pokročilý užívateľ MS Office (hlavne MS Excel)
  • analytické myslenie
  • komunikačné schopnosti a flexibilita


Za čo by sme boli veľmi radi:


  • znalosť SAP veľkou výhodou (FI/CO modul)
  • znalosť skladového hospodárstva výhodou
  • znalosť nemeckého (alebo iného stredoeurópskeho) jazyka výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3580863  Dátum zverejnenia: 17.1.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: do 2300 Eur/ brutto