Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office špecialista
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € + mesačný bonus
od 1000 € + mesačný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spracovávanie objednávok od klientov - pripraviť doklady pre nákup výrobkov, aktualizáciu a kontrolu objednávok
- Vypracovávanie potrebných žiadostí a formulárov
- Evidencia jednotlivých interakcií s klientmi
- Komunikácia s dodávateľmi v slovenskom, anglickom a francúzskom jazyku
- Získavanie a vyhodnotenie všetkých relevantných informácií na vybavovanie otázok a sťažností – úzka komunikácia so zákazníckym servisom
- Budovanie vzťahov s dodávateľm
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Možnosť ďalšieho vzdelávania
- Práca v medzinárodnom prostredí
- Masáže na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Platové podmienky záležia od skúseností kandidáta. Jedná sa o fixný plat od 1000 -1400 brutto + mesačný bonus.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. Stredoškolské vzdelanie
- Prax na podobnej pozícii min. 2 roky
- Aktívna znalosť francúzskeho a anglického jazyka - PODMIENKOU
- MS Office – aktívne
- Príjemné vystupovanie a komunikačné zručnosti
- Organizovanosť, samostatnosť, schopnosť riešiť viacero vecí naraz.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3386567
Dátum zverejnenia: 11.5.2018
2018-05-11
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Helpdesk operátor, Office manager, Recepčná Spoločnosť: BALANCED HR s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 € + mesačný bonus