Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
BAGSEY s. r. o.
Miesto práce
Hattalova 12a, Bratislava
Hattalova 12a, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.02.2021
01.02.2021
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac
850 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme skúseného kolegu/ kolegyňu, ktorý/-á má predchádzajúce skúsenosti so starostlivosťou o HR/ Office. Náplň práce:
- Spisovanie pracovnoprávnych zmlúv a dohôd podľa pokynov nadriadeného
- Zabezpečovanie činností spojených so vznikom a ukončením pracovného pomeru a preložením zamestnancov na iné pracovné miesta
- Vedenie personálnej evidencie celej organizácie a kompletizácia pracovnoprávnej a zamestnaneckej dokumentácie
- Riešenie pracovnoprávnych záležitosti, personálne poradenstvo
- Príprava podkladov pre externú účtovnú firmu
- Fakturácia, platby a objednávky v súvislosti s činnosťou spoločnosti
- Vyplácanie mzdy, vydávanie stravných lístkov
- Starostlivosť o chod a vybavenie kancelárie
- Vybavovanie pochôdzok - potrebný vodičský preukaz typu B
- Samostatná príprava podkladov, prezentácií a tabuliek
- Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi
- Evidovanie, ukladanie a triedenie písomností
- Spracovanie pošty
- Spisovanie pracovnoprávnych zmlúv a dohôd podľa pokynov nadriadeného
- Zabezpečovanie činností spojených so vznikom a ukončením pracovného pomeru a preložením zamestnancov na iné pracovné miesta
- Vedenie personálnej evidencie celej organizácie a kompletizácia pracovnoprávnej a zamestnaneckej dokumentácie
- Riešenie pracovnoprávnych záležitosti, personálne poradenstvo
- Príprava podkladov pre externú účtovnú firmu
- Fakturácia, platby a objednávky v súvislosti s činnosťou spoločnosti
- Vyplácanie mzdy, vydávanie stravných lístkov
- Starostlivosť o chod a vybavenie kancelárie
- Vybavovanie pochôdzok - potrebný vodičský preukaz typu B
- Samostatná príprava podkladov, prezentácií a tabuliek
- Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi
- Evidovanie, ukladanie a triedenie písomností
- Spracovanie pošty
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce finančné ohodnotenie
- možnosť sebarealizácie
- možnosť sebarealizácie
Informácie o výberovom konaní
Poprosím o poslanie životopisu a motivačného listu pre lepšie posúdenie uchádzača. Odpovedáme len vybraným uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti so spracovaním faktúr / dochádzok / financií / zmlúv
- vodičský preukaz sk. B
- komunikatívnosť, flexibilita, samostatnosť, proaktivita
- vodičský preukaz sk. B
- komunikatívnosť, flexibilita, samostatnosť, proaktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzka, ktorá sa zameriava na sortovanie a balenie spojovacieho materiálu a gastronómii.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4023549
Dátum zverejnenia: 21.1.2021
2021-01-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: BAGSEY s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac