Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionálny riaditeľ pre západné Slovensko
Baarco & Tish s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
vzájomnou dohodou
vzájomnou dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacVýška základnej nástupnej mzdy (3000+) sa bude odvíjať na základe vašich doterajších odborných skúseností. K pozícii prislúchajú tiež bonusy a služobný automobil na súkromné účely.
3 000 EUR/mesiacVýška základnej nástupnej mzdy (3000+) sa bude odvíjať na základe vašich doterajších odborných skúseností. K pozícii prislúchajú tiež bonusy a služobný automobil na súkromné účely.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme tímového hráča, ktorý má vzťah k ľuďom a starostlivosť o klientov v krvi, ktorý bude mentorom, aktívnou podporou a hlavným motivátorom svojich zamestnancov. Základom úspechu tejto pozície je dynamika, flexibilita, porozumenie biznisu, profesionálna komunikácia, a výborný prehľad na trhu práce.
Ak máte obchodného ducha, zodpovedný prístup a chcete sa stať súčasťou tímu, ktorý pomáha renomovaným slovenským zamestnávateľom s plánovaním náboru a výberu tých najlepších zamestnancov, táto pozícia je pre vás šitá na mieru.
▶ VAŠE KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE
I. RIADENIE, MOTIVÁCIA A ROZVOJ ZAMESTNANCOV
• Zabezpečenie bezproblémového fungovania zvereného tímu zamestnancov a plynulý chod bratislavskej pobočky
• Bezprostredná komunikácia so zamestnancami, ich dlhodobá motivácia, vyvážená náplň ich práce a tiež projektová kapacita
• Stabilizácia tímu a jeho postupné rozširovanie, podpora zdravej firemnej kultúry, otvorenej komunikácie a spravodlivého hodnotenia jednotlivých členov
II. RIADENIE VZŤAHOV S KĽÚČOVÝMI ZÁKAZNÍKMI A OBCHOD
• Reprezentácia spoločnosti vo zverenej oblasti, pravidelná komunikácia s klientami, zabezpečenie dlhodobej spokojnosti so spoluprácou
• Zodpovednosť za dodávanie služieb klientom v dohodnutom čase a kvalite
• Rozvíjanie nových obchodných príležitostí v regióne, akvizičná činnosť a stretegický networking
III. NASTAVOVANIE A ZABEZPEČENIE PLNENIA CIEĽOV OBLASTI
• Zodpovednosť za kontrolu a plnenie stanovených cieľov regiónu
• Návrh a zapracovanie aktivít a opatrení za účelom zlepšenia efektivity fungovania tímu alebo nových procesov/postupov
• Priebežný pobočkový kontroling v zmysle sledovania dohodnutých ukazovateľov plnenia zákaziek a zároveň monitoring kapacít v tíme
▶ VAŠE NOVÉ ODDELENIE
• Oddelenie realizácie pre západné Slovensko sa aktuálne skladá z tímu ôsmych zamestnancov, ktorých hlavnou úlohou je poskytovať kvalitný servis s vysokou pridanou hodnotou pre svojich klientov
• Váš tím tvoria skúsení HR konzultanti z oblasti personálneho biznisu a jednou z vašich kľúčových úloh bude jeho riadenie, dlhodobá motivácia a rozvoj + postupné rozširovanie spolu s nárastom počtu nových klientov
• Vašou spoločnou úlohou bude zabezpečiť plnenie očakávaných ročných cieľov danej oblasti a zároveň mať na starosti jej rast na základe reálne dosiahnuteľných, spoločne stanovených cieľov spolu s Riaditeľom realizácie
Ak máte obchodného ducha, zodpovedný prístup a chcete sa stať súčasťou tímu, ktorý pomáha renomovaným slovenským zamestnávateľom s plánovaním náboru a výberu tých najlepších zamestnancov, táto pozícia je pre vás šitá na mieru.
▶ VAŠE KĽÚČOVÉ KOMPETENCIE
I. RIADENIE, MOTIVÁCIA A ROZVOJ ZAMESTNANCOV
• Zabezpečenie bezproblémového fungovania zvereného tímu zamestnancov a plynulý chod bratislavskej pobočky
• Bezprostredná komunikácia so zamestnancami, ich dlhodobá motivácia, vyvážená náplň ich práce a tiež projektová kapacita
• Stabilizácia tímu a jeho postupné rozširovanie, podpora zdravej firemnej kultúry, otvorenej komunikácie a spravodlivého hodnotenia jednotlivých členov
II. RIADENIE VZŤAHOV S KĽÚČOVÝMI ZÁKAZNÍKMI A OBCHOD
• Reprezentácia spoločnosti vo zverenej oblasti, pravidelná komunikácia s klientami, zabezpečenie dlhodobej spokojnosti so spoluprácou
• Zodpovednosť za dodávanie služieb klientom v dohodnutom čase a kvalite
• Rozvíjanie nových obchodných príležitostí v regióne, akvizičná činnosť a stretegický networking
III. NASTAVOVANIE A ZABEZPEČENIE PLNENIA CIEĽOV OBLASTI
• Zodpovednosť za kontrolu a plnenie stanovených cieľov regiónu
• Návrh a zapracovanie aktivít a opatrení za účelom zlepšenia efektivity fungovania tímu alebo nových procesov/postupov
• Priebežný pobočkový kontroling v zmysle sledovania dohodnutých ukazovateľov plnenia zákaziek a zároveň monitoring kapacít v tíme
▶ VAŠE NOVÉ ODDELENIE
• Oddelenie realizácie pre západné Slovensko sa aktuálne skladá z tímu ôsmych zamestnancov, ktorých hlavnou úlohou je poskytovať kvalitný servis s vysokou pridanou hodnotou pre svojich klientov
• Váš tím tvoria skúsení HR konzultanti z oblasti personálneho biznisu a jednou z vašich kľúčových úloh bude jeho riadenie, dlhodobá motivácia a rozvoj + postupné rozširovanie spolu s nárastom počtu nových klientov
• Vašou spoločnou úlohou bude zabezpečiť plnenie očakávaných ročných cieľov danej oblasti a zároveň mať na starosti jej rast na základe reálne dosiahnuteľných, spoločne stanovených cieľov spolu s Riaditeľom realizácie
Zamestnanecké výhody, benefity
• Nadštandardné finančné ohodnotenie
• Spravodlivé a transparentné odmeňovanie
• Spolupráca a osobný kontakt so slovenskými top zamestnávateľmi
• Práca pre jedného z lídrov na trhu s výbornými nezávislými hodnoteniami
• Silné hodnoty spoločnosti – spokojní zamestnanci a vysoká kvalita servisu
• Spolupodieľanie sa na budovaní imidžu dôveryhodnej partnerskej značky
• Byť súčasťou tímu skúsených profesionálov a priateľského kolektívu
• Otvorená komunikácia, transparentnosť a spravodlivý prístup
• Zamestnanecké akcie, teambuildingy a rôzne tímové aktivity
• Podpora vzdelávania, odborné školenia, účasť na konferenciách
• Služobný automobil (Škoda Superb) aj na osobné účely
• 110% podpora top manažmentu spoločnosti
• Spravodlivé a transparentné odmeňovanie
• Spolupráca a osobný kontakt so slovenskými top zamestnávateľmi
• Práca pre jedného z lídrov na trhu s výbornými nezávislými hodnoteniami
• Silné hodnoty spoločnosti – spokojní zamestnanci a vysoká kvalita servisu
• Spolupodieľanie sa na budovaní imidžu dôveryhodnej partnerskej značky
• Byť súčasťou tímu skúsených profesionálov a priateľského kolektívu
• Otvorená komunikácia, transparentnosť a spravodlivý prístup
• Zamestnanecké akcie, teambuildingy a rôzne tímové aktivity
• Podpora vzdelávania, odborné školenia, účasť na konferenciách
• Služobný automobil (Škoda Superb) aj na osobné účely
• 110% podpora top manažmentu spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Náš klient je jedna z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich personálnych spoločností na Slovensku, ktorá dnes poskytuje svoje služby 150-tim zamestnávateľom. Výkonný manažment má mnohoročné skúsenosti v oblasti náboru zamestnancov a je jeho hlavnou priroitou je poskytovanie kvalitného servisu a tiež budovanie špičkového tímu, ktorý sa bude dlhodobo podieľať na úspechoch spoločnosti. Vzhľadom na neustále rastúci počet klientov spoločnosť otvára pozíciu Regionálneho riaditeľa pre západné Slovensko, kľúčovú rolu v rámci lokálneho manažmentu a zvereného regiónu.
Náš klient je jedna z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich personálnych spoločností na Slovensku, ktorá dnes poskytuje svoje služby 150-tim zamestnávateľom. Výkonný manažment má mnohoročné skúsenosti v oblasti náboru zamestnancov a je jeho hlavnou priroitou je poskytovanie kvalitného servisu a tiež budovanie špičkového tímu, ktorý sa bude dlhodobo podieľať na úspechoch spoločnosti. Vzhľadom na neustále rastúci počet klientov spoločnosť otvára pozíciu Regionálneho riaditeľa pre západné Slovensko, kľúčovú rolu v rámci lokálneho manažmentu a zvereného regiónu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, manažment, personalistika
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
▶ STE TEN PRAVÝ KANDIDÁT?
NÁŠ KLIENT v prvom rade hľadá skúseného manažéra, ambasádora svojej značky, ktorý bude reprezentovať spoločnosť u kľúčových klientov a zároveň sa nebude báť odprezentovať úspechy firmy a jej vysoké štandardy u nových klientov a hľadať nové príležitosti na ďalší rozvoj biznisu v rámci zvereného regiónu.
• 5-10 rokov skúseností s riadením pobočky alebo obchodného tímu
• Skúsenosť s projektovým riadením a projektovým kontrolingom
• Profesionálne vystupovanie, komunikácia a vyjednávacie zručnosti
• Proklientská prientácia, vzťahový manažment, orientácia na ciele
• Motivácia pre prácu s ľudmi, ich rozvoj a koordinácia činností
• Efektívne riadenie času, flexibilita a ochota cestovať
• Proaktivita, chuť neustále sa zlepšovať a vzdelávať
• Schopnosť pracovať v tíme a vzájomnej podpory
• Aglický jazyk je výhodou, nie však podmienkou
• Vodičský preukaz typu B
NÁŠ KLIENT v prvom rade hľadá skúseného manažéra, ambasádora svojej značky, ktorý bude reprezentovať spoločnosť u kľúčových klientov a zároveň sa nebude báť odprezentovať úspechy firmy a jej vysoké štandardy u nových klientov a hľadať nové príležitosti na ďalší rozvoj biznisu v rámci zvereného regiónu.
• 5-10 rokov skúseností s riadením pobočky alebo obchodného tímu
• Skúsenosť s projektovým riadením a projektovým kontrolingom
• Profesionálne vystupovanie, komunikácia a vyjednávacie zručnosti
• Proklientská prientácia, vzťahový manažment, orientácia na ciele
• Motivácia pre prácu s ľudmi, ich rozvoj a koordinácia činností
• Efektívne riadenie času, flexibilita a ochota cestovať
• Proaktivita, chuť neustále sa zlepšovať a vzdelávať
• Schopnosť pracovať v tíme a vzájomnej podpory
• Aglický jazyk je výhodou, nie však podmienkou
• Vodičský preukaz typu B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Baarco & Tish Group je inovatívna konzultačná spoločnosť s prioritným zameraním na kvalitu služieb a pridanú hodnotu pre svojich klientov a kandidátov.
Vďaka viac ako 10-ročnej tradícii na Slovenskom trhu ponúka výborný prehľad o zamestnávateľoch v rôznych odvetviach a kariérne poradenstvo pre zamestnancov na všetkých urovniach.
Vážime si čas našich klientov aj kandidátov a naším cieľom je sprostredkovať úplné a včasné informácie obom stranám, ako aj hľadať cesty aby sme spájali tých najlepších.
Baarco & Tish Team
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Vďaka viac ako 10-ročnej tradícii na Slovenskom trhu ponúka výborný prehľad o zamestnávateľoch v rôznych odvetviach a kariérne poradenstvo pre zamestnancov na všetkých urovniach.
Vážime si čas našich klientov aj kandidátov a naším cieľom je sprostredkovať úplné a včasné informácie obom stranám, ako aj hľadať cesty aby sme spájali tých najlepších.
Baarco & Tish Team
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 4582218
Dátum zverejnenia: 19.5.2023
2023-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Business Partner, HR generalist, Personalista, Personálny konzultant, Personálny manažér Spoločnosť: Baarco & Tish s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac