Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales Manager/Hunter
B+N Slovakia Facility Services spol. s r.o.
Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac+ 300 € osobné ohodnotenie. Po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy až do výšky 500 €
1 700 EUR/mesiac+ 300 € osobné ohodnotenie. Po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy až do výšky 500 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí – akvizícia,
- vytváranie a udržiavanie vzťahov s obchodnými partnermi za účelom spolupráce pri predaji produktov,
- prezentácia služieb a vyjednávanie podmienok spolupráce,
- zisťovanie potrieb klientov, príprava analýz a hľadanie individuálnych riešení,
- vyjednávanie zmlúv s novými zákazníkmi v rámci stanovených pravidiel,
- príprava a prezentácia kalkulácií podľa jednotlivých pravidiel,
- implementácia obchodného plánu, analýza súčasnej situácie, návrhy optimalizácie za účelom jeho splnenia,
- udržiavanie pravidelného kontaktu s kľúčovými klientmi,
- spolupráca s kolegami v rámci ďalších oddelení spoločnosti, príprava podkladov podľa dohodnutých pravidiel,
- analýza trhu, konkurencie, trendov,
- získavanie spätnej väzby od klientov i dodávateľov,
- aktívna účasť na prezentáciách a projektoch, prípadne ich supervízia,
- pravidelný reporting nadriadenému,
- rozvoj vlastných znalostí a schopností, zvyšovanie profesionality, výkonu a produktivity svojej práce
- výborné prezentačné, vyjednávacie a komunikačné schopnosti.
- vytváranie a udržiavanie vzťahov s obchodnými partnermi za účelom spolupráce pri predaji produktov,
- prezentácia služieb a vyjednávanie podmienok spolupráce,
- zisťovanie potrieb klientov, príprava analýz a hľadanie individuálnych riešení,
- vyjednávanie zmlúv s novými zákazníkmi v rámci stanovených pravidiel,
- príprava a prezentácia kalkulácií podľa jednotlivých pravidiel,
- implementácia obchodného plánu, analýza súčasnej situácie, návrhy optimalizácie za účelom jeho splnenia,
- udržiavanie pravidelného kontaktu s kľúčovými klientmi,
- spolupráca s kolegami v rámci ďalších oddelení spoločnosti, príprava podkladov podľa dohodnutých pravidiel,
- analýza trhu, konkurencie, trendov,
- získavanie spätnej väzby od klientov i dodávateľov,
- aktívna účasť na prezentáciách a projektoch, prípadne ich supervízia,
- pravidelný reporting nadriadenému,
- rozvoj vlastných znalostí a schopností, zvyšovanie profesionality, výkonu a produktivity svojej práce
- výborné prezentačné, vyjednávacie a komunikačné schopnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti so silným zázemím a podporou medzinárodnej spoločnosti,
- príjemné pracovné prostredie,
- možnosť sebarealizácie a odborného rastu.
- príjemné pracovné prostredie,
- možnosť sebarealizácie a odborného rastu.
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás táto pracovná ponuka zaujala, zašlite nám prosím svoj životopis na dole uvedenú e-mailovú adresu.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať výlučne uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať výlučne uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s vedením obchodných rokovaní na úrovni vedenia spoločnosti
- organizačné a analytické schopnosti
- flexibilita, samostatnosť a rozhodnosť
- schopnosť tímovej i samostatnej práce
- znalosť anglického jazyka - komunikácia
- organizačné a analytické schopnosti
- flexibilita, samostatnosť a rozhodnosť
- schopnosť tímovej i samostatnej práce
- znalosť anglického jazyka - komunikácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť B+N Slovakia Facility Services je významným dodávateľom v oblasti Facility Services (upratovacie služby, technická správa budov, catering, administratívna a personálna podpora, SBS a integrované facility služby).
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 1773262
Dátum zverejnenia: 14.3.2023
2023-03-14
lokalita: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent Spoločnosť: B+N Slovakia Facility Services spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac