Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
B. Braun Avitum s.r.o.

Koncern B. Braun pôsobí na celosvetovom trhu 175 rokov. Pomôžte chrániť zdravie ľudí spoločne s nami.

Pridajte sa k nám a dajte svojej práci nový zmysel.

Ekonomická referentka (Pezinok)

B. Braun Avitum s.r.o.


Na naše dialyzačné stredisko hľadáme novú kolegyňu alebo kolegu, ktorý má chuť učiť sa nové veci, zastrešovať kompletnú administratívnu agendu spojenú s prevádzkou zdravotníckeho zariadenia a starať sa o jeho skladové hospodárstvo.

ČO U NÁS BUDETE ROBIŤ:

  • Na našich dialyzačných strediskách sa staráme o chronicky chorých pacientov a poskytujeme im tú najmodernejšiu liečbu. K tomu, aby sme toto poslanie mohli napĺňať, potrebujeme mať na vysokej úrovni i administratívne a logistické zázemie. Jeho zaistenie je v spolupráci s centrálou spoločnosti úlohou ekonomickej referentky.

  • Na tejto pozícii budete mať zodpovednosť za sklad spotrebného materiálu; budete zaisťovať jeho priebežné dodávky, dozerať na jeho správne skladovanie a budete riešiť prípadné reklamácie kvality tohto materiálu alebo služieb s jeho dodaním spojených.

  • Významná časť Vašej agendy bude spočívať v pravidelnom spracovávaní výkazov zdravotným poisťovniam a vykonávaní priebežnej kontroly vykazovaných výkonov a materiálu. Budete sa podieľať aj na administrácii zmlúv s jednotlivými zdravotnými poisťovňami.

  • Do Vašej kompetencie bude spadať aj objednávanie služieb nevyhnutných na zaistenie chodu strediska. Nedielnou súčasťou Vašej práce sa tak stane aj rokovanie s dodávateľmi týchto služieb.

  • Súčasťou Vašej práce bude administratíva spojená so spracovaním faktúr a vedením hotovostnej pokladne.

  • Budete tiež spolupracovať s kolegami z personálneho oddelenia; pre nich budete za dialyzačné stredisko kontaktnou osobou. Budete tak pomáhať zaisťovať administráciu nástupov a odchodov zamestnancov, kompletovať podklady pre mzdovú učtáreň a spolupodieľať sa na zaistení agendy BOZP.

ČO U NÁS BUDETE POTREBOVAŤ:

  • Pre túto pozíciu sú kľúčové výborné komunikačné a organizačné schopnosti, dôkladnosť a zmysel pre detail. Budete pracovať v rámci menšieho tímu a preto od Vás očakávame otvorenosť a ústretovosť k spolupráci.

  • Uvítame stredoškolsky vzdelaných uchádzačov, ktorí sa v priebehu štúdia profilovali ekonomickým smerom a majú základné znalosti v oblasti logistiky.

  • Výhodou bude Vaša doterajšia prax v administratíve vo väčšej či medzinárodnej spoločnosti, ideálne aspoň dva roky.

  • Znalosť práce s počítačom uplatníte predovšetkým pri práci s internými informačnými systémami (SAP, SW pre vykazovanie dát zdravotným poisťovniam apod.), ale i v bežných programoch MS Office alebo v ďalších aplikáciách.

  • Znalosť anglického jazyka na základnej úrovni nie je podmienkou, ale pomôže Vám v rýchlejšej orientácii v niektorých dokumentoch, s ktorými sa môžete v rámci nášho nadnárodného koncernu stretnúť.

ČO SA VÁM U NÁS BUDE PÁČIŤ:

  • BUDETE MAŤ DOBRÝ POCIT Z TOHO, ŽE VAŠA PRÁCA MÁ ZMYSEL
  • Našim poslaním je chrániť a zlepšovať životy a zdravie ľudí na celom svete; k tomu budete svojou každodennou prácou prispievať.

  • MOTIVAČNÉ MZDOVÉ OHODNOTENIE A ODMENY
  • Naším zamestnancom na administratívnych pozíciách dialyzačných stredísk ponúkame zaujímavé mzdové ohodnotenie, ktoré má jasne definované prémiové zložky na mesačnej, kvartálnej či ročnej báze.

  • ZÍSKATE BOHATÚ PONUKU ZAMESTNANECKÝCH BENEFITOV
  • Zamestnancov sa snažíme motivovať nielen mzdou, ale i poskytovanými benefitmi. V rámci systému tzv. „cafeterie“ si môžete vybrať výhody a služby, ktoré Vy sami považujete za najlepšie, či už to sú napríklad poukážky na nákup v lekárni, návštevy divadla, plaveckého bazénu alebo príspevok na dovolenku. Ďalej poskytujeme zamestnancom a ich rodinným príslušníkom veľmi výhodné tarify mobilných operátorov, stravné lístky, darčeky pri životných a pracovných výročiach apod.

  • PRACOVNÚ DOBU PRISPÔSOBÍTE SVOJÍM POTREBÁM
  • Kvôli návšteve banky alebo napríklad úradu si u nás nemusíte brať dovolenku. Pevný úsek, kedy musíte byť na pracovisku, je v rozmedzí od 9:30 do 14:30 hod., zvyšná časť pracovnej doby sa môže po dohode s vedúcim pracoviska prispôsobiť Vaším potrebám.

  • V PRÍPADE ZDRAVOTNEJ INDISPOZÍCIE ZOSTANETE DOMA
  • Pre účely krátkodobých neprítomností môžete čerpať štyri dni zdravotného voľna ročne. Ak Vám práve nebude dobre, zostanete doma bez povinnosti navštíviť lekára kvôli uznaniu dočasnej pracovnej neschopnosti.

  • STANETE SA SÚČASŤOU STABILNEJ SPOLOČNOSTI A TÍMU
  • Snažíme o to, aby zamestnanci na každom dialyzačnom stredisku tvorili zohraný a dobre fungujúci tím. Za týmto účelom organizuje spoločenské akcie, ktoré spolupatričnosť členov k tímu podporujú. V prieskumoch spokojnosti zamestnancov v rokoch 2013 a 2016 celých 98% zamestnancov uviedlo, že u nás pracujú radi.

  • VZDELÁVANIE A OSOBNÝ ROZVOJ JE PRE NÁS KĽÚČOVOU OBLASŤOU
  • Ponúkame možnosť absolvovať odborné kurzy. Pre našich zamestnancov pravidelne organizujeme vlastné školenia, vrátane rozvoja tzv. mäkkých zručností.

MIESTO PRACOVISKA:

  • Dialyzačné stredisko Pezinok, M. R. Štefánika 10

DÁTUM NÁSTUPU:

  • Február 2018
  • Čiastočný pracovný úväzok (24 hodín týždenne)

Kontakt

Adresa spoločnosti
V parku 2335
14800 Praha
Kontakt
Kontaktná osoba: Michaela Košatková
E-mail: poslať životopis



ID: 3239170   Dátum zverejnenia: 10.11.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.