Asistentka (dlhodobá brigáda alebo skrátený úväzok)

AZC, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
15.5., dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktuálne obsadzujeme pozíciu asistentka. V prvom rade hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá sa chce učiť a pracovať na sebe, no zároveň má odvahu pracovať aj samostatne, so zmyslom pre zodpovednosť a je zameraná na výsledky.

Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ. Prax v administratíve aj ako part time job, či brigáda je viac než vítaná. Všetko čo treba, Vás naučia naše skúsené kolegyne z backofficu. S priestorom pre osobný rast môžete u nás rátať .

Aké zodpovednosti a úlohy Vás čakajú na danej pozícii?

- administratívne práce rôzneho charakteru
- komunikácia s klientmi a úradmi
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie a zasadačiek
- uvítanie hostí a príprava občerstvenia
- evidencia pošty, archivácia a evidencia dokumentov
- tlačenie dokumentov, scanovanie, ...
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb
- ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

5€/hodina

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame navyše?

- skvelý tím
- príjemné pracovné prostredie v centre mesta (nie Open-space)
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- stabilnú prácu a istotu finančného zázemia
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- firemné spoločenské a športové akcie
- rodinnú atmosféru
- firemné zľavy
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia...

Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je vhodná pre študentov alebo mamičky na materskej dovolenke.
Termín nástupu si vieme dohodnúť. Pretože na toho správneho kandidáta sa oplatí počkať.
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Dovolíme si však odpovedať tým z Vás, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria.


Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Spoločnosť AZC, a.s. bude spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na základe oprávneného záujmu a archivovať ich po dobu 2 rokov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené stredoškolské vzdelanie
- prax v administratíve vítaná
- znalosť práce na PC: Word, Excel, Power Point, Outlook
- znalosť maďarského jazyka výhodou
- príjemné vystupovanie
- samostatnosť pri práci
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- aktívny prístup k práci
- tímový hráč
- vodičský preukaz B, aktívny šofér

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavným poslaním a cieľom AZC, a.s. je predovšetkým poskytovanie komplexných poradenských služieb v oblasti financií, účtovníctva, M&A a ohodnotenia spoločností. AZC, a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov, agrobiznis a komoditný trading.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AZC, a.s.
Budova ORBIS, Rajská 7
811 08 Bratislava
http://www.azc.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Nadežda Skalská
E-mail: poslať životopis
ID: 3606307   Dátum zverejnenia: 15.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   5€/hodina