Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Corporate office officer
AZC, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019, dohodou
01.02.2019, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200 EUR
od 1200 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aktuálne obsadzujme pozíciu Corporate Office Officer. V prvom rade hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá sa chce učiť a pracovať na sebe, no zároveň má odvahu pracovať aj samostatne, so zmyslom pre zodpovednosť a detail a je zameraná na výsledky.
Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ ekonomického smeru alebo verejnej správy. Prax v administratíve aj ako part time job či brigáda je viac než vítaná. Ale všetko čo treba, Vás naučia naše skúsené kolegyne z Corporate Office. S priestorom pre osobný rast môžete u nás rátať .
Aké zodpovednosti a úlohy Vás čakajú na danej pozícii?
- spolupráca v oblasti compliance (koordinácia a dohľad nad korporátnymi dokumentami, koordinácia a dohľad nad priebehom valných zhromaždení, kontrola plnenia rôznych legislatívnych povinností a pod.)
- správa oblasti duševného vlastníctva
- správa oblasti ochrany osobných údajov, BOZP
- komunikácia s externými subjektmi (audítori, právnici, daňoví poradcovia a pod.)
- príprava zmluvnej dokumentácie podľa určených vzorov
- sledovanie legislatívy a príprava návrhov povinných opatrení vyplývajúcej z legislatívy
- zabezpečenie komunikácie s IT spoločnosťou, ktorá spravuje infraštruktúru a poskytuje
zákaznícku podporu spoločnosti
- plnenie operatívnych úloh a ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ ekonomického smeru alebo verejnej správy. Prax v administratíve aj ako part time job či brigáda je viac než vítaná. Ale všetko čo treba, Vás naučia naše skúsené kolegyne z Corporate Office. S priestorom pre osobný rast môžete u nás rátať .
Aké zodpovednosti a úlohy Vás čakajú na danej pozícii?
- spolupráca v oblasti compliance (koordinácia a dohľad nad korporátnymi dokumentami, koordinácia a dohľad nad priebehom valných zhromaždení, kontrola plnenia rôznych legislatívnych povinností a pod.)
- správa oblasti duševného vlastníctva
- správa oblasti ochrany osobných údajov, BOZP
- komunikácia s externými subjektmi (audítori, právnici, daňoví poradcovia a pod.)
- príprava zmluvnej dokumentácie podľa určených vzorov
- sledovanie legislatívy a príprava návrhov povinných opatrení vyplývajúcej z legislatívy
- zabezpečenie komunikácie s IT spoločnosťou, ktorá spravuje infraštruktúru a poskytuje
zákaznícku podporu spoločnosti
- plnenie operatívnych úloh a ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame navyše?
- skvelý tím
- príjemné pracovné prostredie v centre mesta (nie Open-space)
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- stabilnú prácu a istotu finančného zázemia
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- rodinnú atmosféru
- možnosť kariérneho rastu
- firemné spoločenské a športové akcie
- pružný pracovný čas a flexibilitu práce
- firemné zľavy
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
- skvelý tím
- príjemné pracovné prostredie v centre mesta (nie Open-space)
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- stabilnú prácu a istotu finančného zázemia
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- rodinnú atmosféru
- možnosť kariérneho rastu
- firemné spoločenské a športové akcie
- pružný pracovný čas a flexibilitu práce
- firemné zľavy
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...
Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.
Informácie o výberovom konaní
Termín nástupu si vieme dohodnúť. Pretože na toho správneho kandidáta sa oplatí počkať.
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Dovolíme si však odpovedať tým z Vás, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Dovolíme si však odpovedať tým z Vás, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria.
Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, verejná správa, právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny kandidát má:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru (alebo verejná správa)
- prax v administratíve (office manager, asistentka vrcholového vedenia akciovej spoločnosti) aspoň 2 roky
- oblasť IT a BOZP mu je blízka
- skratka GDPR ho nevyľaká a vie čo to znamená.
Od kandidáta očakávame tieto zručnosti:
- analytické a technické myslenie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- schopnosť rýchlo sa učiť a multitasking.
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru (alebo verejná správa)
- prax v administratíve (office manager, asistentka vrcholového vedenia akciovej spoločnosti) aspoň 2 roky
- oblasť IT a BOZP mu je blízka
- skratka GDPR ho nevyľaká a vie čo to znamená.
Od kandidáta očakávame tieto zručnosti:
- analytické a technické myslenie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- schopnosť rýchlo sa učiť a multitasking.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AZC a.s. je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca slovenská biznis organizácia so silnými partnerstvami. Viac sa o nás dozviete na https://www.azc.sk/ .
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3574013
Dátum zverejnenia: 9.1.2019
2019-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Compliance špecialista, Office manager, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: AZC, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 EUR