Corporate office officer

AZC, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktuálne obsadzujme pozíciu Corporate Office Officer. V prvom rade hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá sa chce učiť a pracovať na sebe, no zároveň má odvahu pracovať aj samostatne, so zmyslom pre zodpovednosť a detail a je zameraná na výsledky.

Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ ekonomického smeru alebo verejnej správy. Prax v administratíve aj ako part time job či brigáda je viac než vítaná. Ale všetko čo treba, Vás naučia naše skúsené kolegyne z Corporate Office. S priestorom pre osobný rast môžete u nás rátať .

Aké zodpovednosti a úlohy Vás čakajú na danej pozícii?

- spolupráca v oblasti compliance (koordinácia a dohľad nad korporátnymi dokumentami, koordinácia a dohľad nad priebehom valných zhromaždení, kontrola plnenia rôznych legislatívnych povinností a pod.)
- správa oblasti duševného vlastníctva
- správa oblasti ochrany osobných údajov, BOZP
- komunikácia s externými subjektmi (audítori, právnici, daňoví poradcovia a pod.)
- príprava zmluvnej dokumentácie podľa určených vzorov
- sledovanie legislatívy a príprava návrhov povinných opatrení vyplývajúcej z legislatívy
- zabezpečenie komunikácie s IT spoločnosťou, ktorá spravuje infraštruktúru a poskytuje
zákaznícku podporu spoločnosti
- plnenie operatívnych úloh a ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame navyše?

- skvelý tím
- príjemné pracovné prostredie v centre mesta (nie Open-space)
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- stabilnú prácu a istotu finančného zázemia
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- rodinnú atmosféru
- možnosť kariérneho rastu
- firemné spoločenské a športové akcie
- pružný pracovný čas a flexibilitu práce
- firemné zľavy
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...

Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.

Informácie o výberovom konaní

Termín nástupu si vieme dohodnúť. Pretože na toho správneho kandidáta sa oplatí počkať.
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Dovolíme si však odpovedať tým z Vás, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria.

Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, verejná správa, právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát má:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru (alebo verejná správa)
- prax v administratíve (office manager, asistentka vrcholového vedenia akciovej spoločnosti) aspoň 2 roky
- oblasť IT a BOZP mu je blízka
- skratka GDPR ho nevyľaká a vie čo to znamená.
Od kandidáta očakávame tieto zručnosti:
- analytické a technické myslenie
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- schopnosť rýchlo sa učiť a multitasking.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AZC a.s. je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca slovenská biznis organizácia so silnými partnerstvami. Viac sa o nás dozviete na https://www.azc.sk/ .

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3574013  Dátum zverejnenia: 9.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 EUR