Asistentka

AZC, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.2., dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 900

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktuálne obsadzujme pozíciu Asistentka. V prvom rade hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá sa chce učiť a pracovať na sebe, no zároveň má odvahu pracovať aj samostatne, so zmyslom pre zodpovednosť a je zameraná na výsledky.

Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ. Prax v administratíve aj ako part time job či brigáda je viac než vítaná. Ale všetko čo treba, Vás naučia naše skúsené kolegyne z backofficu. S priestorom pre osobný rast môžete u nás rátať .

Aké zodpovednosti a úlohy Vás čakajú na danej pozícii?

- administratívne práce rôzneho charakteru
- komunikácia s klientmi a úradmi
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie a zasadačiek
- uvítanie hostí a príprava občerstvenia
- evidencia pošty, archivácia a evidencia dokumentov
- tlačenie dokumentov, scanovanie, ...
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb
- ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame navyše?

- skvelý tím
- príjemné pracovné prostredie v centre mesta (nie Open-space)
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- stabilnú prácu a istotu finančného zázemia
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- rodinnú atmosféru
- možnosť kariérneho rastu
- firemné spoločenské a športové akcie
- pružný pracovný čas a flexibilitu práce
- firemné zľavy
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...

Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.

Informácie o výberovom konaní

Termín nástupu si vieme dohodnúť. Pretože na toho správneho kandidáta sa oplatí počkať.
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Dovolíme si však odpovedať tým z Vás, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria.

Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2019 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené stredoškolské vzdelanie
- prax v administratíve vítaná
- znalosť práce na PC: Word, Excel, Power Point, Outlook
- príjemné vystupovanie
- samostatnosť pri práci
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- aktívny prístup k práci
- tímový hráč
- vodičský preukaz B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavným poslaním a cieľom AZC, a.s. je predovšetkým poskytovanie komplexných poradenských služieb v oblasti financií, účtovníctva, M&A a ohodnotenia spoločností. AZC, a.s. je členom silnej slovenskej skupiny spoločností, ktorých core businessom je výroba biopalív, liehu, liehovín a nealkoholických nápojov, agrobiznis a komoditný trading.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AZC, a.s.
Budova ORBIS, Rajská 7
811 08 Bratislava
http://www.azc.sk

Kontakt

ID: 3573341   Dátum zverejnenia: 8.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 900