Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Relations & Mobility Specialist
AxleTEQ s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacKonečný plat bude závisieť od skúseností uchádzača.
1 300 EUR/mesiacKonečný plat bude závisieť od skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Budete zodpovední za poskytovanie administratívnych a "back-office" činností spojených s registráciou nových vozidiel v automobilovom priemysle (pre nadnárodnú európsku automobilovú značku). Na úspešné vykonávanie činností budete spolupracovať s viacerými zainteresovanými stranami vrátane miestnej siete predajcov, reprezentantmi automobilovej spoločnosti, finančných inštitúcií, ako aj kľúčových kontaktných miest v rámci ministerstva dopravy.
Medzi oblasti zodpovednosti patrí:
- Vydávanie, distribúcia a správa osvedčení o evidencii vozidiel (technických preukazov) pre nadnárodnú európsku automobilovú spoločnosť
- Vytváranie a zverejňovanie rôznych prehľadov monitorujúcich vydané osvedčenia
- Komunikácia so sieťou predajcov. Monitorovanie a správa korešpondencie - pošta a/alebo e-mail a telefonické otázky od zainteresovaných strán - interných obchodných partnerov, zákazníkov a finančných partnerov
- Budovanie a podpora profesionálnych a priamych vzťahov s internými predajnými a popredajnými tímami
- Podpora pri homologizácií nových modelov na slovenský trh
- Identifikácia zlepšení procesov a ich implementácia
Medzi oblasti zodpovednosti patrí:
- Vydávanie, distribúcia a správa osvedčení o evidencii vozidiel (technických preukazov) pre nadnárodnú európsku automobilovú spoločnosť
- Vytváranie a zverejňovanie rôznych prehľadov monitorujúcich vydané osvedčenia
- Komunikácia so sieťou predajcov. Monitorovanie a správa korešpondencie - pošta a/alebo e-mail a telefonické otázky od zainteresovaných strán - interných obchodných partnerov, zákazníkov a finančných partnerov
- Budovanie a podpora profesionálnych a priamych vzťahov s internými predajnými a popredajnými tímami
- Podpora pri homologizácií nových modelov na slovenský trh
- Identifikácia zlepšení procesov a ich implementácia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Tri alebo viac rokov praxe v oblasti administratívnych a "back-office" služieb
- Skúsenosti v automobilovom priemysle sú výhodou
- Skúsenosti s balíkom Microsoft Office, najmä s aplikáciami Excel a Word
- Schopnosť vykonávať viac úloh naraz a pod tlakom podávať konzistentné výkony
- Sebamotivácia a snaha o trvalé prekračovanie cieľov produktivity
- Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- Dobre rozvinuté komunikačné zručnosti
- Skúsenosti v automobilovom priemysle sú výhodou
- Skúsenosti s balíkom Microsoft Office, najmä s aplikáciami Excel a Word
- Schopnosť vykonávať viac úloh naraz a pod tlakom podávať konzistentné výkony
- Sebamotivácia a snaha o trvalé prekračovanie cieľov produktivity
- Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- Dobre rozvinuté komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť AxleTEQ s.r.o. slúži ako dôveryhodný poskytovateľ administratívnych a podporných služieb pre popredných zákazníkov v automobilovom sektore. Náš malý tím odborníkov poskytuje každodenné administratívne riešenia a činnosti spojené s homologizáciou a registráciou vozidiel, ako aj zabezpečovanie podpory pri popredajných ("after-sales") činnostiach na slovenskom trhu.
ID: 4382815
Dátum zverejnenia: 5.10.2022
2022-10-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: AxleTEQ s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac