Asistent/ka marketingu a správcu elektronického obchodu

AUTOTECHNA BARÁNEK, s.r.o.

Miesto práce
Stráž 3, Zvolen-Tepličky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, predbežne k 1.12.2020
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiachorná hranica mzdy bude posudzovaná individuálne podľa zručností a znalostí uchádzača; navyše sú vyplácané výkonnostné odmeny a bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na marketingové oddelenie v centrále AUTOTECHNY Baránek hľadáme šikovnú posilu na pozíciu asistenta. Práca je rozmanitá a bude vyhovovať osobe, ktorá má rada nestereotypnú pracovnú náplň a vyhovuje jej časť práce vykonávať na počítači a rovnako veľkú časť byť v pohybe (v rámci priestorov centrály).

PRÁCA ZA PC
➢ spravovanie webstránky, elektronického katalógu a e-shopu prostredníctvom redakčných systémov a ERP i6 (podpora zákazníkom, aktivácia registrácií zákazníkov, aktualizácia a dopĺňanie dát, správa obrázkov – vyhľadávanie / fotenie, základné úpravy)
➢ nastavovanie marketingových akcií v ERP i6
➢ vyžiadavanie a spracovanie podkladov na akciové letáky pre grafika – maloobchodné a veľkoobchodné letáky
➢ zasielanie hromadných e-mailov cez platformu Mailchimp
➢ jednoduché spravovanie firemných sociálnych sietí (komunikácia, kontrola príspevkov)
➢ monitorovanie trhu a e-obchodov a implementácia noviniek

ASISTENTSKÁ PRÁCA NA ODDELENÍ
➢ tlač letákov a iných dokumentov a ich distribúcia na predajne, obchodným zástupcom, skladom
➢ evidencia predmetov v marketingovom sklade, naskladňovanie, vyskladňovanie pre predajne, obchodných zástupcov, sponzorované udalosti, ..., udržiavanie poriadku a prehľadnosti v marketingovom sklade
➢ príprava predmetov do akcií v marketingovom sklade, preskladňovanie na hlavný sklad, sledovanie stavu predmetov v akcií na sklade a priebežné dopĺňanie, vyskladňovanie po skončení akcie
➢ zúčastňovanie sa, podieľanie sa na organizácii a zabezpečovaní priebehu firemných akcií pre zamestnancov a zákazníkov
• práca nie je manuálne náročná - s ťažšími predmetmi vždy ochotne pomôže tím skladníkov

➢ návrhy aktivít podpory predaja, príprava predajných akcií
➢ tvorba návrhov na racionalizáciu činností a zvýšenie efektívnosti činností na danej pracovnej pozícii
➢ iné obdobné asistentské práce podľa zadania správcu elektronického obchodu či marketingového manažéra

Zamestnanecké výhody, benefity

Firemné benefity:
– nákupné ceny na sortiment
– stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
– firemné oblečenie
– pitný režim
– možnosť školení a podpora vzdelávania
– kariérny rast
– zľavy u partnerov - Metro, Hej.sk
– DDS
– multisport karta
– darčeky pre zamestnancov
– firemné a teambuildingové akcie
– zázemie férovej a stabilnej slovenskej spoločnosti

V neposlednom rade - príjemná priateľská atmosféra na pracovisku!

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť o zamestnanie spolu s profesijným životopisom zašlite na e-mail [email protected]

Oceníme aj motivačný list.

KONTAKTOVAŤ BUDEME KAŽDÉHO ZÁUJEMCU ALE VZHĽADOM NA AKTUÁLNY KRÍZOVÝ STAV PROSÍME O TRPEZLIVOSŤ.

PREDBEŽNE BUDEME DO POLOVICE NOVEMBRA ZBIERAŤ ŽIADOSTI A NÁSLEDNE PRISTÚPIME K REALIZÁCII OSOBNÝCH POHOVOROV.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, grafika či programovanie výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

správca elektronického obchodu, marketing, grafik - výhodou

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Predpoklady:
➢ ochota vykonávať manuálnu prácu pri nakladaní s marketingovými predmetmi aj prácu pri PC
➢ dobrá užívateľská znalosť PC
➢ technické a logické myslenie
➢ pokročilá znalosť práce s kancelárskym softvérom
➢ dôraz na detail
➢ dobrá znalosť štylistiky a gramatiky
➢ dobrý management úloh a času, dodržiavanie termínov
➢ kreativita, iniciatívnosť, dôslednosť, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
➢ záujem o ďalší odborný rast a vzdelávanie v odbore
➢ záujem o fotografovanie a schopnosť upravovať fotografie
➢ znalosť sortimentu výhodou

➢ Základná znalosť správy sociálnych sietí, Google Moja Firma, nástroja Mailchimp, redakčných systémov, HTML, grafických programov Adobe je veľkou výhodou a odzrkadlí sa na výške mzdy.

Technické a systémové veci zaučíme, stačí mať aktívny prístup k práci a plneniu úloh.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Predaj značkových náhradných dielov pre všetky typy osobných automobilov, motocykle a pre automobilový šport.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3992878  Dátum zverejnenia: 28.10.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac