Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca e-shop objednávok, zákaznícka podpora v cudzom jazyku.
AUTORICAMBI s. r. o.
Miesto práce
Kasárenská, Trenčín-Zlatovce
Kasárenská, Trenčín-Zlatovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacOdmeny, prémie, 13. plat
Od 1 000 EUR/mesiacOdmeny, prémie, 13. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu v Trenčíne hľadáme kolegu, kolegyňu, ktorí budú prijímať a spracovávať objednávky od našich zákazníkov.
Toto bude Vašou pracovnou náplňou, pokiaľ sa k nám pridáte:
V prvých dňoch sa oboznámite s procesom objednávok, fakturácie a expedície a zaškolíme Vás do nášho informačného systému, aby ste postupne vedeli využívať všetky funkcie na efektívnu prácu.
V ďalších týždňoch budete:
Spracovávať objednávky, ktoré prichádzajú z našich webových stránok.
Kontrolovať dostupnosť položiek a pripravovať objednávky u našich dodávateľov.
Komunikovať so zákazníkmi podľa potreby e-mailom alebo telefonicky v cudzom jazyku.
Fakturovať a pripravovať objednávky pre správnu expedíciu.
Neskôr môžete rozvinúť svoje zručnosti a:
Pracovať s dátami v našom systéme, pripravovať preklady textov do cudzieho jazyka.
Podieľať sa na tvorbe e-shopu, ktorý má 5 jazykových mutácií.
Práca u nás nie je jednotvárna a ak máte chuť, môžete si u nás stále rozširovať svoje znalosti. Ak viete a chcete do obchodnej komunikácie vložiť kúsok dobrej nálady a optimizmu, a tak sa podieľať na spokojnosti zákazníkov, ste u nás vítaný.
Toto bude Vašou pracovnou náplňou, pokiaľ sa k nám pridáte:
V prvých dňoch sa oboznámite s procesom objednávok, fakturácie a expedície a zaškolíme Vás do nášho informačného systému, aby ste postupne vedeli využívať všetky funkcie na efektívnu prácu.
V ďalších týždňoch budete:
Spracovávať objednávky, ktoré prichádzajú z našich webových stránok.
Kontrolovať dostupnosť položiek a pripravovať objednávky u našich dodávateľov.
Komunikovať so zákazníkmi podľa potreby e-mailom alebo telefonicky v cudzom jazyku.
Fakturovať a pripravovať objednávky pre správnu expedíciu.
Neskôr môžete rozvinúť svoje zručnosti a:
Pracovať s dátami v našom systéme, pripravovať preklady textov do cudzieho jazyka.
Podieľať sa na tvorbe e-shopu, ktorý má 5 jazykových mutácií.
Práca u nás nie je jednotvárna a ak máte chuť, môžete si u nás stále rozširovať svoje znalosti. Ak viete a chcete do obchodnej komunikácie vložiť kúsok dobrej nálady a optimizmu, a tak sa podieľať na spokojnosti zákazníkov, ste u nás vítaný.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti, priateľské pracovné prostredie.
Veľmi dobré finančné ohodnotenie
Všetky práva plynúce z plného pracovného pomeru.
Odborný rast a možnosť rozšíriť svoje obchodné zručnosti.
Firemný bedminton, výborná káva.
Veľmi dobré finančné ohodnotenie
Všetky práva plynúce z plného pracovného pomeru.
Odborný rast a možnosť rozšíriť svoje obchodné zručnosti.
Firemný bedminton, výborná káva.
Informácie o výberovom konaní
Napíšte životopis a priložte motivačný list, z ktorého by nám bolo jasné, že ste to práve Vy, kto bude ďalším členom nášho tímu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchodné, technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozitívny prístup a komunikačná zdatnosť.
Tímový duch – hľadáme kolegu do tímu, ochota a schopnosť pracovať v kolektíve je pre nás mimoriadne dôležitá.
Samostatnosť a zodpovednosť za zverenú prácu.
Záujem o dlhodobý pracovný pomer.
Tímový duch – hľadáme kolegu do tímu, ochota a schopnosť pracovať v kolektíve je pre nás mimoriadne dôležitá.
Samostatnosť a zodpovednosť za zverenú prácu.
Záujem o dlhodobý pracovný pomer.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pripojte sa k úspešnej slovenskej spoločnosti, ktorá je lídrom v oblasti predaja autodielov pre dodávkové vozidlá.
Naša jednoduchá koncepcia objednávania správneho náhradného dielu sa ukázala ako úspešná, čo nás motivovalo rozšíriť našu ponuku pre zákazníkov nielen na Slovensku,
ale aj v Českej republike a neskôr v krajinách Európskej únie. Dnes odosielame zásielky takmer do celého sveta.
Každý deň prijímame desiatky objednávok a mesačne expedujeme stovky balíkov zo skladu v Trenčíne.
Sme hrdí na náš efektívny e-shop a vlastný prehľadný katalóg náhradných dielov, ktoré neustále vylepšujeme a rozširujeme.
Okrem toho poskytujeme aj profesionálnu zákaznícku podporu prostredníctvom e-mailu, telefónu, a WhatsAppu.
Neustále sa snažíme zlepšovať túto podporu a preto hľadáme nových kolegov, ktorí nám pomôžu rozširovať naše služby aj do ďalších jazykových mutácií.
Pre našu spoločnosti sú veľmi dôležité kvalitné medziľudské vzťahy.
Vôbec nemusíte byť expertom na autodiely. Stačí, že viete a chcete komunikovať s ľuďmi, a aj s počítačom a do sortimentu Vás dostaneme.
Naša jednoduchá koncepcia objednávania správneho náhradného dielu sa ukázala ako úspešná, čo nás motivovalo rozšíriť našu ponuku pre zákazníkov nielen na Slovensku,
ale aj v Českej republike a neskôr v krajinách Európskej únie. Dnes odosielame zásielky takmer do celého sveta.
Každý deň prijímame desiatky objednávok a mesačne expedujeme stovky balíkov zo skladu v Trenčíne.
Sme hrdí na náš efektívny e-shop a vlastný prehľadný katalóg náhradných dielov, ktoré neustále vylepšujeme a rozširujeme.
Okrem toho poskytujeme aj profesionálnu zákaznícku podporu prostredníctvom e-mailu, telefónu, a WhatsAppu.
Neustále sa snažíme zlepšovať túto podporu a preto hľadáme nových kolegov, ktorí nám pomôžu rozširovať naše služby aj do ďalších jazykových mutácií.
Pre našu spoločnosti sú veľmi dôležité kvalitné medziľudské vzťahy.
Vôbec nemusíte byť expertom na autodiely. Stačí, že viete a chcete komunikovať s ľuďmi, a aj s počítačom a do sortimentu Vás dostaneme.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4534464
Dátum zverejnenia: 8.3.2023
2023-03-08
lokalita: Trenčín Pozícia: Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: AUTORICAMBI s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac