Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Asistentka
AUTOCONT s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac1000 € fix + 200€ osobné ohodnotenie (súčasť základnej mzdy) + ročný bonus (Výška mzdy bude prispôsobená znalostiam a skúsenostiam jednotlivých uchádzačov.)
1 200 EUR/mesiac1000 € fix + 200€ osobné ohodnotenie (súčasť základnej mzdy) + ročný bonus (Výška mzdy bude prispôsobená znalostiam a skúsenostiam jednotlivých uchádzačov.)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príjem návštev, stanovovanie charakteru návštevy, usmerňovanie návštev k príslušným pracovníkom
- samostatná práca na PC /MS Office, internet - pokročilý
- vybavovanie administratívnej agendy nadriadeného a korešpondencie
- obsluha telekomunikačných a tlačiarenských zariadení
- príjem, triedenie a evidencia došlej pošty
- príprava a odoslanie firemnej pošty - balenie, evidovanie odoslanej pošty
- sprostredkovanie obehu spisov a tlačív v rámci organizácie
- zakladanie, archivovanie dokumentov
- starostlivosť o kuchynku, objednávanie občerstvenia a kancelárskych potrieb
- administratívne práce na obchodnom oddelení
- evidencia a účtovanie dodávateľských faktúr
- evidencia dochádzky
- vedenie pokladne (hmotná zodpovednosť)
- plní pokyny priameho nadriadeného
- samostatná práca na PC /MS Office, internet - pokročilý
- vybavovanie administratívnej agendy nadriadeného a korešpondencie
- obsluha telekomunikačných a tlačiarenských zariadení
- príjem, triedenie a evidencia došlej pošty
- príprava a odoslanie firemnej pošty - balenie, evidovanie odoslanej pošty
- sprostredkovanie obehu spisov a tlačív v rámci organizácie
- zakladanie, archivovanie dokumentov
- starostlivosť o kuchynku, objednávanie občerstvenia a kancelárskych potrieb
- administratívne práce na obchodnom oddelení
- evidencia a účtovanie dodávateľských faktúr
- evidencia dochádzky
- vedenie pokladne (hmotná zodpovednosť)
- plní pokyny priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
– Firemné športové a spoločenské podujatia (lyžovačka, výlet k moru)
– Family day
– Firemná tarifa aj pre telefóny rodinných príslušníkov
– Jazykové vzdelávanie so 100% účasťou zamestnávateľa
– Flexibilná pracovná doba s hlavným pracovným časom od 9,00 – 15,00, v piatok do 14,00. Pre zamestnancov, ktorí sú v AC viac ako 5 rokov do 12,00
– Home Office
– 2 dni Vianočné a Novoročné firemné voľno
– 2 dni Sick day
– Príspevky na DDS – max 1% z hrubej mzdy
– Rekreačný poukaz v hodnote 275 €
– Benefitný systém Multisport https://multi-sport.sk/
– Zľavy na IT produkty
– Benefity skupiny Aricoma
– Family day
– Firemná tarifa aj pre telefóny rodinných príslušníkov
– Jazykové vzdelávanie so 100% účasťou zamestnávateľa
– Flexibilná pracovná doba s hlavným pracovným časom od 9,00 – 15,00, v piatok do 14,00. Pre zamestnancov, ktorí sú v AC viac ako 5 rokov do 12,00
– Home Office
– 2 dni Vianočné a Novoročné firemné voľno
– 2 dni Sick day
– Príspevky na DDS – max 1% z hrubej mzdy
– Rekreačný poukaz v hodnote 275 €
– Benefitný systém Multisport https://multi-sport.sk/
– Zľavy na IT produkty
– Benefity skupiny Aricoma
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť si vyhradzuje právo odpovedať iba vybraným uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AUTOCONT je česká súkromná spoločnosť, ktorá viac ako 30 rokov na českom a slovenskom trhu úspešne zavádza a prevádzkuje užitočné informačné technológie. Zameriava sa na poskytovanie komplexných IT riešení a služieb pre firemnú klientelu a štátnu správu. Systematické a dlhodobé budovanie odborných schopností, starostlivé sledovanie potrieb zákazníkov a v neposlednom rade aj premyslená vnútorná organizácia firmy – to všetko prispelo k tomu, že je AUTOCONT v súčasnosti najväčším a najvýznamnejším českým dodávateľom informačných, komunikačných technológií, programových aplikácií, vlastných riešení a outsourcingu v Českej a Slovenskej republike. AUTOCONT (SK) je súčasťou technologického Holdingu ARICOMA a členom skupiny KKCG (https://kkcg.com/cs/technologie).
Spoločnosť AUTOCONT na Slovensku zamestnáva na TPP 180 pracovníkov v siedmich lokalitách - pobočkách. V roku 2022 dosiahla obrat 66 888 187 EUR.
Spoločnosť AUTOCONT na Slovensku zamestnáva na TPP 180 pracovníkov v siedmich lokalitách - pobočkách. V roku 2022 dosiahla obrat 66 888 187 EUR.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4672146
Dátum zverejnenia: 29.9.2023
2023-09-29
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: AUTOCONT s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac