Office manager- asistent obchodného oddelenia Bratislava

LKQ SK s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
základná mzda 1200€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívnou a organizačnou podporou obchodnému oddeleniu
- komunikáciou s jednotlivými oddeleniami a pobočkami, prípadne externými partnermi
- reportingom dát obchodného oddelenia
- prácou s internom CRM systémom
- aktualizáciou, kontrolou a archiváciou obchodných zmlúv
- vedením bežnej administratívnej agendy- napr. v súvislosti so služobnými cestami manažmentu
- zabezpečením chodu officu z organizačného hľadiska- príprava na porady, telefonická a e-mailová agenda
- podporou projektov v oblasti marketingu a internej komunikácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej a prosperujúcej firmy
- základnú zložku mzdy 1200€ brutto mesačne + odmeny
- pravidelnú mzdu
- prácu v príjemnom kolektíve zamestnancov
- zamestnanecké zľavy
- MULTISPORT kartu

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na e-mailovú adresu [email protected] alebo prostredníctvom formulára na tejto stránke, do predmetu správy uveďte "Office manager- asistent obchodného oddelenia". Okrem Vášho štruktúrovaného životopisu nám zašlite aj nasledujúci súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. "Zaslaním svojho životopisu a ďalších dokumentov poskytujem súhlas so spracovaním osobných údajov spoločnosti AUTO KELLY SLOVAKIA s.r.o. so sídlom Radlinského 11, 957 01 Bánovce nad Bebravou pre účely výberového konania."

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické alebo technické zameranie

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- máte minimálne 3 roky praxe v oblasti obchodnej administratívy, prípadne prácou v obchodnej firme
- zvládate prácu s MS Office
- charakterizuje Vás analytický prístup k údajom a baví Vás príprava reportov

Ak spĺňate naše požiadavky a hľadáte dynamickú prácu, kde komunikujete s množstvom ľudí a zároveň máte príležitosť získať ďalšie poznatky z oblasti obchodu a marketingu tak nám určite pošlite životopis!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

LKQ SK s.r.o. je významným importérom a distribútorom automobilových náhradných dielov, autopotrieb a autopríslušenstva. Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu od roku 1997, je členom LKQ Corporation – najväčšieho distribútora v Európe a Severnej Amerike.
LKQ SK s.r.o. na Slovensku reprezentuje značky ELIT SLOVAKIA a AUTO KELLY SLOVAKIA a predstavuje:
- komplexný sortiment produktov a služieb pre veľkoobchodných aj maloobchodných zákazníkov
- viac ako 50 vlastných predajní po celom Slovensku od Senice po Košice
- cez 100 servisných stredísk v zmluvnej sieti PARTNER ELIT a AUTO KELLY AUTOSERVIS

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3728228  Dátum zverejnenia: 30.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná mzda 1200€