Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník, Asistent/ka v Autoskle
AUTO-GLASS s.r.o.
Miesto práce
Vyšehradská 4, Petržalka
Vyšehradská 4, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacSkúšobná doba na 3 mesiace, po jej uplynutí zvýšenie o 50€ ( podľa dohody). TPP -na dobu určitú 1 rok, po uplynutí doby určitej možnosť TPP na dobu neurčitú.
1 050 EUR/mesiacSkúšobná doba na 3 mesiace, po jej uplynutí zvýšenie o 50€ ( podľa dohody). TPP -na dobu určitú 1 rok, po uplynutí doby určitej možnosť TPP na dobu neurčitú.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej pobočky „Oprava a výmena autoskiel“ v Bratislave hľadáme spoľahlivého a pozitívne naladeného kolegu.
Na tejto pozícii od Vás budeme očakávať:
- Komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi- emailom, telefonicky, osobne
- Kontrola nákupných cien
- Spracovanie cenových ponúk
- Zasielanie cenových ponúk zákazníkom
- Komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- Plánovanie a dodržiavanie časového rozvrhu prác - príjem a výdaj vozidiel
- Vykonávanie obhliadok a kalkulácie opráv poškodených vozidiel pre poisťovne
- Vytváranie a zasielanie podkladov pre poistné udalosti, komunikácia s poisťovňami cez systém AUDATEX
- Zadávanie a prerozdeľovanie zákaziek v spolupráci s vedúcim dielne
- Riadenie a prehľad realizácie opravy
- Kontrola a vysvetlenie úkonov na základe zákazkového listu
- Fakturácia a sledovanie pohľadávok
- Preberanie a odovzdávanie vozidiel zákazníkom
- Zodpovednosť za priebežnú a systematickú evidenciu stavu zásob
- Predaj ďalších doplnkových služieb a predmetov
- Zabezpečenie plynulého chodu zákazníckeho servisu
- Ad hoc úlohy podľa aktuálnych potrieb
- Starostlivosť o kancelárske priestory
Na tejto pozícii od Vás budeme očakávať:
- Komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi- emailom, telefonicky, osobne
- Kontrola nákupných cien
- Spracovanie cenových ponúk
- Zasielanie cenových ponúk zákazníkom
- Komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- Plánovanie a dodržiavanie časového rozvrhu prác - príjem a výdaj vozidiel
- Vykonávanie obhliadok a kalkulácie opráv poškodených vozidiel pre poisťovne
- Vytváranie a zasielanie podkladov pre poistné udalosti, komunikácia s poisťovňami cez systém AUDATEX
- Zadávanie a prerozdeľovanie zákaziek v spolupráci s vedúcim dielne
- Riadenie a prehľad realizácie opravy
- Kontrola a vysvetlenie úkonov na základe zákazkového listu
- Fakturácia a sledovanie pohľadávok
- Preberanie a odovzdávanie vozidiel zákazníkom
- Zodpovednosť za priebežnú a systematickú evidenciu stavu zásob
- Predaj ďalších doplnkových služieb a predmetov
- Zabezpečenie plynulého chodu zákazníckeho servisu
- Ad hoc úlohy podľa aktuálnych potrieb
- Starostlivosť o kancelárske priestory
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilný príjem (fixná zložka, variabilná zložka)
- jednosmenná pracovná doba od – do Po až piatok
kvalitné interné a externé školenia
- príjemné pracovné prostredie tvorené dynamickým a odborným tímom ľudí
- moderné vybavenie pracoviska
- zamestnanecké zľavy na produkty a služby
- rôznorodé firemné akcie a teambuildingové podujatia
- možnosť kariérneho rastu
- jednosmenná pracovná doba od – do Po až piatok
kvalitné interné a externé školenia
- príjemné pracovné prostredie tvorené dynamickým a odborným tímom ľudí
- moderné vybavenie pracoviska
- zamestnanecké zľavy na produkty a služby
- rôznorodé firemné akcie a teambuildingové podujatia
- možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás pracovná pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis prostredníctvom možnosti "Poslať spoločnosti životopis" alebo priamo na e-mailovú adresu [email protected].
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich požiadavky.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- výborné komunikačné schopnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- samostatnosť a dôslednosť pri práci
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- ochota učiť sa a pracovať na sebe
- odolnosť voči stresu
- výborné komunikačné schopnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- samostatnosť a dôslednosť pri práci
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- ochota učiť sa a pracovať na sebe
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Od roku 2005 sa špecializujeme na oblasť autoskiel. Okrem klasických opráv alebo výmen čelných skiel na osobných automobiloch, sa venujeme aj výmene skiel na vozidlách nad 3,5 tony a iných špeciálnych strojoch na kolesách. Okrem toho poskytujeme čistenie bočných autobusových okien.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4165579
Dátum zverejnenia: 20.9.2021
2021-09-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Spoločnosť: AUTO-GLASS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac