Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office Manager
Austria Trend Hotel Bratislava****
Miesto práce
Vysoká 2A, Bratislava
Vysoká 2A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
11.11.2018
11.11.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR brutto mesačne nástupný plat, v prípade skúseností možná dohoda
1 100 EUR brutto mesačne nástupný plat, v prípade skúseností možná dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Profesionálne služby pre hostí v zmysle vysokých štandardov hotela - spoluzodpovednosť za dodržiavanie týchto štandardov,
• Aktívna komunikácia s hotelovými hosťami (prevažne v angličtine) a s kolegami na ostatných oddeleniach (v slovenčine),
• Administratívne práce spojené s prácou na hotelovej recepcií,
• Práca s pokladňou, s hotovosťou a platobnými kartami,
• Skupinová a individuálna fakturácia v internom systéme,
• Kontrola dennej závierky (auditu),
• Riešenie prípadných sťažností hostí k ich spokojnosti.
• Odborné a personálne vedenie tímu Front Office,
• Zapracovanie personálu, rozvoj a motivácia spolupracovníkov,
• Spracovanie plánov a rozpisov služieb.
• Aktívna komunikácia s hotelovými hosťami (prevažne v angličtine) a s kolegami na ostatných oddeleniach (v slovenčine),
• Administratívne práce spojené s prácou na hotelovej recepcií,
• Práca s pokladňou, s hotovosťou a platobnými kartami,
• Skupinová a individuálna fakturácia v internom systéme,
• Kontrola dennej závierky (auditu),
• Riešenie prípadných sťažností hostí k ich spokojnosti.
• Odborné a personálne vedenie tímu Front Office,
• Zapracovanie personálu, rozvoj a motivácia spolupracovníkov,
• Spracovanie plánov a rozpisov služieb.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Bonus za lojalitu (v závislosti od dĺžky pracovného pomeru),
• Bonus za Upselling,
• Stravovanie v zamestnaneckej jedálni zdarma,
• Ďalšie odborné vzdelávanie (Hospitality, Up-/Crossselling tréning), osobný a profesionálny rast,
• Uniforma a jej čistenie zdarma,
• Stabilné pracovné miesto,
• Zamestnanecké výhody v rámci ubytovania v hoteloch a rezortoch najväčšej rakúskej sieti hotelov Austria Trend Hotels & Resorts za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
• Zvýhodnené možnosti cestovania vo Verkehrsbüro Group, najväčšieho koncernu v cestovnom ruchu v Rakúsku.
• Bonus za Upselling,
• Stravovanie v zamestnaneckej jedálni zdarma,
• Ďalšie odborné vzdelávanie (Hospitality, Up-/Crossselling tréning), osobný a profesionálny rast,
• Uniforma a jej čistenie zdarma,
• Stabilné pracovné miesto,
• Zamestnanecké výhody v rámci ubytovania v hoteloch a rezortoch najväčšej rakúskej sieti hotelov Austria Trend Hotels & Resorts za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
• Zvýhodnené možnosti cestovania vo Verkehrsbüro Group, najväčšieho koncernu v cestovnom ruchu v Rakúsku.
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku s fotografiou zašlite na kontakt uvedený nižšie.
Na osobný pohovor pozývame len kandidátov, ktorí spĺňajú kritériá zadané v pracovnej ponuke. Ďakujeme za pochopenie.
Osobné zložky neúspešných kandidátov budú po ukončení výberového konania zmazané resp. skartované.
Na osobný pohovor pozývame len kandidátov, ktorí spĺňajú kritériá zadané v pracovnej ponuke. Ďakujeme za pochopenie.
Osobné zložky neúspešných kandidátov budú po ukončení výberového konania zmazané resp. skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, cestovný ruch, hotelový management
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax 3 rokov na seniorskej front office pozícií v hotelovom odvetví je podmienkou,
• Reprezentatívne, profesionálne a dôveryhodné vystupovanie,
• Silná orientácia na hostí a služby hotela,
• Samostatnosť, spoľahlivosť, empatia,
• Skúsenosti s vedením tímu (10-12 ľudí),
• Ďalšie jazykové znalosti sú vítané (nemčina je preferovaná, nie je však podmienkou),
• Skúsenosti s fakturáciou a prácou s hotovosťou i kontrolnou činnosťou,
• Znalosť MS-Office na užívateľskej úrovni,
• Znalosť práce so systémom Protel je výhodou.
• Reprezentatívne, profesionálne a dôveryhodné vystupovanie,
• Silná orientácia na hostí a služby hotela,
• Samostatnosť, spoľahlivosť, empatia,
• Skúsenosti s vedením tímu (10-12 ľudí),
• Ďalšie jazykové znalosti sú vítané (nemčina je preferovaná, nie je však podmienkou),
• Skúsenosti s fakturáciou a prácou s hotovosťou i kontrolnou činnosťou,
• Znalosť MS-Office na užívateľskej úrovni,
• Znalosť práce so systémom Protel je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AUSTRIA TREND Hotel Bratislava **** má k dispozícii 199 De Luxe, Executive a Executive De Luxe izieb s Executive Lounge, 333 m2 konferenčnej plochy s 5 konferenčnými miestnosťami, reštaurácia, lobbybar, wellness a fitness centrum so saunou a kardio vybavením a 70 parkovacích miest vo verejnej podzemnej garáži.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 671505
Dátum zverejnenia: 29.10.2018
2018-10-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Recepčná Spoločnosť: Austria Trend Hotel Bratislava****
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR brutto mesačne nástupný plat, v prípade skúseností možná dohoda