Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Expert pre zákaznícku podporu s NJ
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
dohodou/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Máte hlavu na jazyky a ovládate plynule anglický a nemecký jazyk? Čo tak pridať sa do tímu špecialistov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre klientov spoločnosti? Budete aktívne využívať cudzie jazyky a spojíte príjemné s užitočným.
Čo Vám pozícia prinesie?
• Zúročíte svoje komunikačné a administratívne skúsenosti,
• získate možnosť pracovať pre zahraničných klientov,
• aktívne využijete svoje znalosti jazykov pri dennej komunikácii.
Ako súčasť medzinárodného kontaktného centra budete:
• prvou kontaktnou osobou pre zákazníkov,
• spracovať požiadavky vodičov týkajúce sa palivových kariet, nehôd, rezervácií či iných technických informácií,
• podporou pre vodičov v prípade nehody,
• informovať vodičov o pravidelných technických kontrolách a sezónnych výmenách pneumatík,
• organizovať logistiku pri prenájme či prevoze áut.
Máte hlavu na jazyky a ovládate plynule anglický a nemecký jazyk? Čo tak pridať sa do tímu špecialistov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre klientov spoločnosti? Budete aktívne využívať cudzie jazyky a spojíte príjemné s užitočným.
Čo Vám pozícia prinesie?
• Zúročíte svoje komunikačné a administratívne skúsenosti,
• získate možnosť pracovať pre zahraničných klientov,
• aktívne využijete svoje znalosti jazykov pri dennej komunikácii.
Ako súčasť medzinárodného kontaktného centra budete:
• prvou kontaktnou osobou pre zákazníkov,
• spracovať požiadavky vodičov týkajúce sa palivových kariet, nehôd, rezervácií či iných technických informácií,
• podporou pre vodičov v prípade nehody,
• informovať vodičov o pravidelných technických kontrolách a sezónnych výmenách pneumatík,
• organizovať logistiku pri prenájme či prevoze áut.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Finančné bonusy,
• Cafeteria benefitný program,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio Card benefit – 7,50 eur/pracovný deň,
• 2 dni sick day ročne,
• Fruit Days - pripravené čerstvé ovocie pre všetkých,
• referral bonus za odporučenie nového zamestnanca,
• Životné poistenie,
• Možnosť home-office - po zaškolení.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme, o zaslanie životopisu v anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV. Za túto spoločnosť komunikuje Erika Presperínová a jej môžete aj priamo zaslať CV na adresu: [email protected], prípadne ju kontaktovať 0902933117.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV. Za túto spoločnosť komunikuje Erika Presperínová a jej môžete aj priamo zaslať CV na adresu: [email protected], prípadne ju kontaktovať 0902933117.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto práce budete potrebovať:
• aktívnu znalosť nemeckého jazyka na úrovni C1 a anglického jazyka B2+,
• prozákaznícku orientáciu,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné),
• tímového ducha,
• analytické a organizačné schopnosti,
• ochotu učiť sa.
• aktívnu znalosť nemeckého jazyka na úrovni C1 a anglického jazyka B2+,
• prozákaznícku orientáciu,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné),
• tímového ducha,
• analytické a organizačné schopnosti,
• ochotu učiť sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4814619
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac