Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa Driver Desk Specialist with Dutch language
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
dohodou/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Máte hlavu na jazyky? Ovládate plynule holandský jazyk a dohovoríte sa anglicky? Čo tak pridať sa do tímu špecialistov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre klientov spoločnosti? Budete aktívne využívať cudzie jazyky a spojíte príjemné s užitočným.
Čo Vám pozícia prinesie?
• Zúročíte svoje komunikačné a administratívne skúsenosti,
• získate možnosť pracovať pre zahraničných klientov,
• aktívne využijete svoje znalosti jazykov pri dennej komunikácii.
Ako súčasť medzinárodného kontaktného centra budete:
• prvou kontaktnou osobou pre zákazníkov = vodičov automobilov,
• spracovávať požiadavky vodičov týkajúce sa palivových kariet, nehôd, rezervácií v servisoch, či iných technických informácií,
• podporou pre vodičov v prípade nehody,
• informovať vodičov o pravidelných technických kontrolách a sezónnych výmenách pneumatík,
• organizovať logistiku pri prenájme či prevoze áut.
Máte hlavu na jazyky? Ovládate plynule holandský jazyk a dohovoríte sa anglicky? Čo tak pridať sa do tímu špecialistov, ktorí sú prvou kontaktnou osobou pre klientov spoločnosti? Budete aktívne využívať cudzie jazyky a spojíte príjemné s užitočným.
Čo Vám pozícia prinesie?
• Zúročíte svoje komunikačné a administratívne skúsenosti,
• získate možnosť pracovať pre zahraničných klientov,
• aktívne využijete svoje znalosti jazykov pri dennej komunikácii.
Ako súčasť medzinárodného kontaktného centra budete:
• prvou kontaktnou osobou pre zákazníkov = vodičov automobilov,
• spracovávať požiadavky vodičov týkajúce sa palivových kariet, nehôd, rezervácií v servisoch, či iných technických informácií,
• podporou pre vodičov v prípade nehody,
• informovať vodičov o pravidelných technických kontrolách a sezónnych výmenách pneumatík,
• organizovať logistiku pri prenájme či prevoze áut.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Cafeteria benefit system,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio card benefit – 7 eur/pracovný deň
• 2 sick day za rok,
• fruit days – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• možnosť čiastočného home-office.
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Cafeteria benefit system,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio card benefit – 7 eur/pracovný deň
• 2 sick day za rok,
• fruit days – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• možnosť čiastočného home-office.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto práce budete potrebovať:
• aktívnu znalosť holandského jazyka na úrovni B2+ a anglického jazyka B1+,
• prozákaznícku orientáciu,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné),
• tímového ducha,
• analytické a organizačné schopnosti,
• ochotu učiť sa.
• aktívnu znalosť holandského jazyka na úrovni B2+ a anglického jazyka B1+,
• prozákaznícku orientáciu,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné),
• tímového ducha,
• analytické a organizačné schopnosti,
• ochotu učiť sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4804623
Dátum zverejnenia: 10.4.2024
2024-04-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac