Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa referent skladového hospodárstva pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacNástupná mzda závisí od skúseností a seniority kandidáta. Okrem základnej mzdy má spoločnosť nastavený motivujúci systém bonusov.
Od 1 300 EUR/mesiacNástupná mzda závisí od skúseností a seniority kandidáta. Okrem základnej mzdy má spoločnosť nastavený motivujúci systém bonusov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví Vás dynamická práca v oblasti evidencie skladového materiálu? Máte pozitívny vzťah k administratívnej práci? Je Vám blízka logistika, evidencia materiálu, komunikácia s dodávateľmi? Chcete využívať aktívne anglický jazyk a pracovať v príjemnom prostredí? Tak hľadáme práve Vás!
Čo bude náplňou Vašej práce:
Vedenie skladovej evidencie a zabezpečenie súvisiacich prác a činností v sklade v zmysle platných smerníc a predpisov:
- kontrola špecifikácie dodávaného materiálu vrátane odberu vzoriek pri surovinách
- spracovanie pohybu skladového materiálu do informačných systémov (denne)
- mesačná účtovná závierka surovín
- aktívna spolupráca s ekonomickým oddelením pri zabezpečení kolobehu účtovných dokladov, účtovných závierkach, inventúrach a iných súvisiacich aktivitách
- fyzický príjem a vydaj materiálu vrátane riešenia vzniknutých nezrovnalostí
- preberanie zásielok od dodávateľov a prepravných služieb
- riešenie reklamácií dodaného materiálu s dodávateľom alebo s oddelením nákupu
- balenie a expedovanie balíkov
- udržiavanie čistoty a poriadku v skladových priestoroch
- evidencia zamestnancov alebo externistov na výkon práce
Zamestnanecké výhody, benefity
• nadštandardný systém bonusov
• doplnkové dôchodkové sporenie
• príspevok pri narodení dieťaťa
• príspevok pri uzavretí manželstva
• príspevok na kultúrne a športové aktivity
• príspevok na prázdninový tábor pre deti
• príspevok na vitamíny
• príspevok na regeneráciu (masáže, plaváreň a iné)
• flexibilný pracovný čas
• priama komunikácia s klientmi
• práca s novými inovatívnymi technológiami za vyšších kvalitatívnych štandardov
• vzdelávacie aktivity nad rámec zákona
• parkovanie v areáli firmy
• doplnkové dôchodkové sporenie
• príspevok pri narodení dieťaťa
• príspevok pri uzavretí manželstva
• príspevok na kultúrne a športové aktivity
• príspevok na prázdninový tábor pre deti
• príspevok na vitamíny
• príspevok na regeneráciu (masáže, plaváreň a iné)
• flexibilný pracovný čas
• priama komunikácia s klientmi
• práca s novými inovatívnymi technológiami za vyšších kvalitatívnych štandardov
• vzdelávacie aktivity nad rámec zákona
• parkovanie v areáli firmy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti biotechnológií je súčasťou nemeckého koncernu, v rámci ktorého sa špecializuje ako Scale up and launch platforma – zabezpečuje vývoj produktu od laboratória až po zavedenie do výroby.
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti biotechnológií je súčasťou nemeckého koncernu, v rámci ktorého sa špecializuje ako Scale up and launch platforma – zabezpečuje vývoj produktu od laboratória až po zavedenie do výroby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické/ekonomické/doprava a logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ technického/ekonomického zamerania/doprava a logistika
- Min. 2 roky praxe na obdobnej pozícii, ideálne z výrobnej spoločnosti
- Znalosť SAP - výhodou
- Anglický jazyk - úroveň B2
- Schopnosť dosiahnuť a udržať vysoké štandardy s dôrazom na detail
- Analyticko-logické myslenie
- Schopnosť prijať, spracovať a poskytnúť spätnú väzbu
- Schopnosť plánovať a koordinovať rôzne činnosti
- Flexibilita a schopnosť pracovať v kolektíve
- Ochota prijímať a spracovávať nové poznatky a pracovné postupy
- Schopnosť pracovať v multikultúrnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4804507
Dátum zverejnenia: 10.4.2024
2024-04-10
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Logistik, Referent odbytu, Vedúci skladu Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac