Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme Admin & Billing Specialist s aktívnym holandským jazykom
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Máte skúsenosti s fakturáciou, administratívou a využívaním cudzích jazykov ? Ak ste odpovedali áno, táto pozícia je pre Vás! Pracujte ako Špecialista fakturácie a administratívnej podpory s holandským jazykom pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v 30 krajinách, ktorá je lídrom v poskytovaní operatívneho leasingu na celom svete.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• naberiete hodnotné skúsenosti nielen v oblasti automobilového priemyslu, ale aj s prácou s faktúrami a komunikácie so zákazníkmi,
• môžete využívať a naďalej sa zdokonaľovať v holandskom jazyku,
• získate skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti.
Na tejto pozícii budete:
• kontrolovať a schvaľovať faktúry od partnerov spoločnosti,
• hľadať odchýlky na faktúre (cena, poskytnutá služba, servisné úkony),
• priraďovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry,
• spracovávať platby klientom,
• vecne overovať faktúry,
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti z korporátneho prostredia,
• vykonávať ad-hoc úlohy podľa požiadaviek manažéra.
Máte skúsenosti s fakturáciou, administratívou a využívaním cudzích jazykov ? Ak ste odpovedali áno, táto pozícia je pre Vás! Pracujte ako Špecialista fakturácie a administratívnej podpory s holandským jazykom pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v 30 krajinách, ktorá je lídrom v poskytovaní operatívneho leasingu na celom svete.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• naberiete hodnotné skúsenosti nielen v oblasti automobilového priemyslu, ale aj s prácou s faktúrami a komunikácie so zákazníkmi,
• môžete využívať a naďalej sa zdokonaľovať v holandskom jazyku,
• získate skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti.
Na tejto pozícii budete:
• kontrolovať a schvaľovať faktúry od partnerov spoločnosti,
• hľadať odchýlky na faktúre (cena, poskytnutá služba, servisné úkony),
• priraďovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry,
• spracovávať platby klientom,
• vecne overovať faktúry,
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti z korporátneho prostredia,
• vykonávať ad-hoc úlohy podľa požiadaviek manažéra.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• finančné bonusy,
• Cafeteria benefitný program,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio Card benefit – 7,5 eur/pracovný deň
• 2 dni sick day ročne,
• Fruit Days - pripravené čerstvé ovocie pre všetkých,
• referral bonus za odporučenie nového zamestnanca,
• životné poistenie,
• možnosť home-office - po zaškolení.
• finančné bonusy,
• Cafeteria benefitný program,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio Card benefit – 7,5 eur/pracovný deň
• 2 dni sick day ročne,
• Fruit Days - pripravené čerstvé ovocie pre všetkých,
• referral bonus za odporučenie nového zamestnanca,
• životné poistenie,
• možnosť home-office - po zaškolení.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Úplný začiatočník
Jira - Úplný začiatočník
Microsoft Excel - Úplný začiatočník
Jira - Úplný začiatočník
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto pozície je potrebné:
• mať aktívnu znalosť holandského jazyka - B2+ a anglického jazyka B2+, skúsenosť s fakturáciou je výhodou,
• mať skúsenosť s prácou s PC,
• mať zmysel pre detail,
• byť schopný pracovať s množstvom dát,
• mať ochotu učiť a zdokonaľovať sa.
• mať aktívnu znalosť holandského jazyka - B2+ a anglického jazyka B2+, skúsenosť s fakturáciou je výhodou,
• mať skúsenosť s prácou s PC,
• mať zmysel pre detail,
• byť schopný pracovať s množstvom dát,
• mať ochotu učiť a zdokonaľovať sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4795492
Dátum zverejnenia: 28.3.2024
2024-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac