Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme asistentku predsedu predstavenstva!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Okres Banská Bystrica
Okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200€/mesiac (finálna výška platu bude závisieť od skúseností a zručností uchádzača)
1 200 EUR/mesiacod 1200€/mesiac (finálna výška platu bude závisieť od skúseností a zručností uchádzača)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako asistent/ka budete:
- aktívne komunikovať v anglickom jazyku so zákazníkmi z celého sveta (mailom, telefonicky aj osobne)
- pripravovať potrebné podklady pre predsedu predstavenstva
- viesť záznamy z pracovných porád a zasadnutí predstavenstva
- organizovať a zúčastňovať sa služobných ciest
- sledovať kalendár predsedu predstavenstva a plánovať jeho časový harmonogram
- zastrešovať všeobecnú administratívu
- zastrešovať starostlivosť o klientov pri firemných návštevách
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
- aktívne komunikovať v anglickom jazyku so zákazníkmi z celého sveta (mailom, telefonicky aj osobne)
- pripravovať potrebné podklady pre predsedu predstavenstva
- viesť záznamy z pracovných porád a zasadnutí predstavenstva
- organizovať a zúčastňovať sa služobných ciest
- sledovať kalendár predsedu predstavenstva a plánovať jeho časový harmonogram
- zastrešovať všeobecnú administratívu
- zastrešovať starostlivosť o klientov pri firemných návštevách
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám táto pozície prinesie?
-každodenné využívanie cudzieho jazyka na pracovisku
-možnosť odborného a kariérneho rastu
-mladý a dynamický kolektív na pracovisku
-každodenné využívanie cudzieho jazyka na pracovisku
-možnosť odborného a kariérneho rastu
-mladý a dynamický kolektív na pracovisku
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Našim klientom je úspešná výrobná spoločnosť sídliaca v banskobystrickom regióne, ktorá patrí medzi celosvetovo najinovatívnejšie spoločnosti v odvetví výroby práškovej metalurgie. Detaily o spoločnosti a pracovnej ponuke Vám veľmi radi priblížime, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je úspešná výrobná spoločnosť sídliaca v banskobystrickom regióne, ktorá patrí medzi celosvetovo najinovatívnejšie spoločnosti v odvetví výroby práškovej metalurgie. Detaily o spoločnosti a pracovnej ponuke Vám veľmi radi priblížime, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, sekretariát, asistent, BackOffice špecialista
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ste schopný bezproblémovo komunikovať v anglickom jazyku?
- Považujete sa za reprezentatívny typ osobnosti?
- Máte dobré organizačné a plánovacie schopnosti?
- Opísali by ste sa ako neodbytnú a priebojnú osobu?
- Viete pracovať samostatne, dotiahnuť prácu do konca a niesť za ňu zodpovednosť?
- Nevadí Vám vysoké pracovné nasadenie a dokážete zvládať časový stres?
- Ste ochotný v prípade potreby pracovať nadčas, prípadne cez víkend?
Ak ste si na vyššie uvedené otázky odpovedali "Áno", tak ste pre nás ten pravý kandidát!
- Považujete sa za reprezentatívny typ osobnosti?
- Máte dobré organizačné a plánovacie schopnosti?
- Opísali by ste sa ako neodbytnú a priebojnú osobu?
- Viete pracovať samostatne, dotiahnuť prácu do konca a niesť za ňu zodpovednosť?
- Nevadí Vám vysoké pracovné nasadenie a dokážete zvládať časový stres?
- Ste ochotný v prípade potreby pracovať nadčas, prípadne cez víkend?
Ak ste si na vyššie uvedené otázky odpovedali "Áno", tak ste pre nás ten pravý kandidát!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4597477
Dátum zverejnenia: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac