Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa Backoffice Agent"
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Ovládate nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni a chcete byť súčasťou medzinárodnej spoločnosti? Staňte sa Backoffice Agentom.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• dostanete príležitosť komunikovať s rôznymi inštitúciami (leasingové spoločnosti, banky), právnikmi a klientmi,
• každý deň budete riešiť iné prípady,
• zdokonalíte svoje jazykové zručnosti pri komunikácii so zahraničím,
Na tejto pozícii budete:
• Poskytovať zákaznícku podporu v súvislosti s realizáciou predaja havarovaných vozidiel.
• Pripravovať kúpne zmluvy a podklady pri alternatívnom predaji vozidiel.
• Zabezpečovať plynulý chod, riešenia požiadaviek zákazníkov, majiteľov vozidiel, kupujúcich so zostatkovou hodnotou, lízing. spoločností a pod.
• Sledovať oneskorené platby a vyzdvihnutie vozidiel.
• Riešiť prichádzajúce reklamácie zo strany zákazníkov a nákupcov.
• Riešiť požiadavky zákazníkov, upresňovať údaje a vyjednávať vhodné podmienky pre riešenie reklamácii.
• Spolupracovať na vývoji prijateľných riešení a podpory zúčastnených strán (poisťovne, odborníci, kupujúci zostatkovej hodnoty a majitelia vozidiel).
• Spolupracovať so zákazníkmi a nákupcami pri riešení reklamácii a nedodržaných zmluvných termínov.
Ovládate nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni a chcete byť súčasťou medzinárodnej spoločnosti? Staňte sa Backoffice Agentom.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• dostanete príležitosť komunikovať s rôznymi inštitúciami (leasingové spoločnosti, banky), právnikmi a klientmi,
• každý deň budete riešiť iné prípady,
• zdokonalíte svoje jazykové zručnosti pri komunikácii so zahraničím,
Na tejto pozícii budete:
• Poskytovať zákaznícku podporu v súvislosti s realizáciou predaja havarovaných vozidiel.
• Pripravovať kúpne zmluvy a podklady pri alternatívnom predaji vozidiel.
• Zabezpečovať plynulý chod, riešenia požiadaviek zákazníkov, majiteľov vozidiel, kupujúcich so zostatkovou hodnotou, lízing. spoločností a pod.
• Sledovať oneskorené platby a vyzdvihnutie vozidiel.
• Riešiť prichádzajúce reklamácie zo strany zákazníkov a nákupcov.
• Riešiť požiadavky zákazníkov, upresňovať údaje a vyjednávať vhodné podmienky pre riešenie reklamácii.
• Spolupracovať na vývoji prijateľných riešení a podpory zúčastnených strán (poisťovne, odborníci, kupujúci zostatkovej hodnoty a majitelia vozidiel).
• Spolupracovať so zákazníkmi a nákupcami pri riešení reklamácii a nedodržaných zmluvných termínov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom firma ponúka:
• vzdelávacie a rozvojové programy,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• priestor pre kariérny rast,
• a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí.
• vzdelávacie a rozvojové programy,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• priestor pre kariérny rast,
• a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja a sprostredkovania služieb.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja a sprostredkovania služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícky servis, Skúsenosti v oblasti služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom,
• znalosť anglického jazyka výhodou,
• komunikatívna osobnosť s prozákazníckou orientáciou,
• schopnosť pohotovo riešiť problémy,
• výborné komunikačné schopnosti,
• dôkladnosť a zmysel pre detail,
• samostatnosť a spoľahlivosť,
• rozhodnosť a zodpovednosť ,
• trpezlivosť.
• znalosť anglického jazyka výhodou,
• komunikatívna osobnosť s prozákazníckou orientáciou,
• schopnosť pohotovo riešiť problémy,
• výborné komunikačné schopnosti,
• dôkladnosť a zmysel pre detail,
• samostatnosť a spoľahlivosť,
• rozhodnosť a zodpovednosť ,
• trpezlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4594457
Dátum zverejnenia: 5.6.2023
2023-06-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac