Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Admin & Billing Specialist s holandským jazykom (možný full Home Office)
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti s fakturáciou, administratívou a využívaním cudzích jazykov ? Ak ste odpovedali áno, táto pozícia je pre Vás! Pracujte ako Administration & Billing Specialist pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v 30 krajinách, ktorá je lídrom v poskytovaní operatívneho leasingu na celom svete.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• naberiete hodnotné skúsenosti nielen v oblasti automobilového priemyslu, ale aj s prácou s faktúrami a komunikácie so zákazníkmi,
• môžete využívať a naďalej sa zdokonaľovať v holandskom jazyku,
• získate skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti.
Na tejto pozícii budete:
• kontrolovať a schvaľovať faktúry od partnerov spoločnosti,
• hľadať odchýlky na faktúre (cena, poskytnutá služba, servisné úkony),
• priraďovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry,
• spracovávať platby klientom,
• vecne overovať faktúry,
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti z korporátneho prostredia,
• ad-hoc úlohy podľa požiadaviek manažéra.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• naberiete hodnotné skúsenosti nielen v oblasti automobilového priemyslu, ale aj s prácou s faktúrami a komunikácie so zákazníkmi,
• môžete využívať a naďalej sa zdokonaľovať v holandskom jazyku,
• získate skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti.
Na tejto pozícii budete:
• kontrolovať a schvaľovať faktúry od partnerov spoločnosti,
• hľadať odchýlky na faktúre (cena, poskytnutá služba, servisné úkony),
• priraďovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry,
• spracovávať platby klientom,
• vecne overovať faktúry,
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti z korporátneho prostredia,
• ad-hoc úlohy podľa požiadaviek manažéra.
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí s dôrazom na work-life balance,
• možnosť kariérneho rastu,
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností,
• 2 sick days za rok,
• Calio card benefit – vo výške 7 eur za každý opracovaný deň,
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Cafeteria benefit system,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• možnosť home-office.
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí s dôrazom na work-life balance,
• možnosť kariérneho rastu,
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností,
• 2 sick days za rok,
• Calio card benefit – vo výške 7 eur za každý opracovaný deň,
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Cafeteria benefit system,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• možnosť home-office.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti automotive. Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel na svete. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti automotive. Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel na svete. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto pozície je potrebné:
• aktívna znalosť holandského jazyka - B1/B2 a anglického jazyka B1/B2,
• skúsenosť s prácou s PC,
• pro zákaznícka orientácia,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne aj písomné),
• skúsenosť s fakturáciou.
• aktívna znalosť holandského jazyka - B1/B2 a anglického jazyka B1/B2,
• skúsenosť s prácou s PC,
• pro zákaznícka orientácia,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne aj písomné),
• skúsenosť s fakturáciou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4548314
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac