Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent personálneho konzultanta s nemeckým jazykom
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacFinálna nástupná mzda sa odvíja od skúseností kandidáta.
Od 1 200 EUR/mesiacFinálna nástupná mzda sa odvíja od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupujeme ku každému kandidátovi individuálne.
Láka Vás sféra HR, ale máte strach, že na to nemáte dostatok skúseností? Nevadí! V našej personálnej agentúre Vás do všetkého veľmi radi zaškolíme. Ak máte drive, energiu a radosť z práce s ľuďmi, tak nám neváhajte poslať Vaše CV a my sa Vám ozveme!
Vašou pracovnou náplňou bude:
- telefonická a e-mailová komunikácia s kandidátmi
- informovanie kandidátov o zodpovednostiach, plate a výhodách danej práce
- testovanie kandidátov (na rôzne typy pozícií)
- riadenie harmonogramov pohovorov
- vytváranie vonkajšej podoby inzerátov pracovných ponúk
- hľadanie kvalifikovaných kandidátov a ich aktívne oslovovanie
- tvorba marketingových materiálov a ich uverejňovanie na sociálnych médiách
- starostlivosť o našu stránku na Instagrame a Facebooku v spolupráci s ostatnými členmi tímu
- vykonávanie ďalších úloh podľa pokynov personálneho konzultanta
Láka Vás sféra HR, ale máte strach, že na to nemáte dostatok skúseností? Nevadí! V našej personálnej agentúre Vás do všetkého veľmi radi zaškolíme. Ak máte drive, energiu a radosť z práce s ľuďmi, tak nám neváhajte poslať Vaše CV a my sa Vám ozveme!
Vašou pracovnou náplňou bude:
- telefonická a e-mailová komunikácia s kandidátmi
- informovanie kandidátov o zodpovednostiach, plate a výhodách danej práce
- testovanie kandidátov (na rôzne typy pozícií)
- riadenie harmonogramov pohovorov
- vytváranie vonkajšej podoby inzerátov pracovných ponúk
- hľadanie kvalifikovaných kandidátov a ich aktívne oslovovanie
- tvorba marketingových materiálov a ich uverejňovanie na sociálnych médiách
- starostlivosť o našu stránku na Instagrame a Facebooku v spolupráci s ostatnými členmi tímu
- vykonávanie ďalších úloh podľa pokynov personálneho konzultanta
Zamestnanecké výhody, benefity
Aké benefity ponúkame?
- po zaučení môžete využívať 50% home-office
- budete súčasťou teambuildingov či vzdelávacích aktivít
- dostanete služobný notebook a služobný telefón s možnosťou ich používať aj na súkromné účely
- podľa dohody hradíme Multisport kartu
- po zaučení môžete využívať 50% home-office
- budete súčasťou teambuildingov či vzdelávacích aktivít
- dostanete služobný notebook a služobný telefón s možnosťou ich používať aj na súkromné účely
- podľa dohody hradíme Multisport kartu
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis nám zašlite cez profesiu v slovenskom, prípadne nemeckom jazyku.
Podrobnejšie informácie o nás a náplni práce sa dozviete telefonicky alebo na osobnom stretnutí.
Spätne môžeme kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí zodpovedajú našim požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Podrobnejšie informácie o nás a náplni práce sa dozviete telefonicky alebo na osobnom stretnutí.
Spätne môžeme kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí zodpovedajú našim požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Personálno-poradenská spoločnosť
Personálno-poradenská spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- výborné komunikačné schopnosti
- flexibilita
- tímový hráč
- dobre naladený(á) s pozitívnym myslením :)
- výborné komunikačné schopnosti
- flexibilita
- tímový hráč
- dobre naladený(á) s pozitívnym myslením :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4547820
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR generalist, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac