Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Medzinárodná spoločnosť hľadá Recepčnú (znalosť anglického jazyka je podmienkou)!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 150 EUR/mesiac
Od 1 150 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Máte príjemné vystupovanie a radi organizujete? Potom je táto práca práve pre Vás!
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti
• zlepšíte sa v cudzom jazyku
Na tejto pozícii budete mať na starosti:
• Zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie
• Spravovanie prichádzajúcich hovorov, pošty a objednávok kancelárskych potrieb
• Zabezpečovanie rezervácie leteniek, bookovanie hotelov
• Dôkladnú starostlivosť o klienta a návštevy
• Podporovať Office managera - administratívne úlohy, evidencia, kontrola
• Koordinovať a komunikovať v oblasti facility a údržby
• Podporovať a vykonávať úlohy v oblasti dodávateľských vzťahov a procurement
Máte príjemné vystupovanie a radi organizujete? Potom je táto práca práve pre Vás!
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti
• zlepšíte sa v cudzom jazyku
Na tejto pozícii budete mať na starosti:
• Zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie
• Spravovanie prichádzajúcich hovorov, pošty a objednávok kancelárskych potrieb
• Zabezpečovanie rezervácie leteniek, bookovanie hotelov
• Dôkladnú starostlivosť o klienta a návštevy
• Podporovať Office managera - administratívne úlohy, evidencia, kontrola
• Koordinovať a komunikovať v oblasti facility a údržby
• Podporovať a vykonávať úlohy v oblasti dodávateľských vzťahov a procurement
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 7,00 € za každý odpracovaný deň /Callio karta/
• Po roku trvania pracovného pomeru príspevok do III. Dôchodkového piliera
• MultiSport karta pre Váš aktívny voľný čas
• 2 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• Teambuildings, deň detí, Mikuláš v Arval-e, jarná a vianočná párty, deň zdravia a rôzne iné podujatia počas roka
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel po skončení skúšobnej doby, 1x do roka so zamestnaneckou zľavou
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji – Internal mobility v rámci dcérskych spoločnosti BNP Paribas Group po celom svete
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 7,00 € za každý odpracovaný deň /Callio karta/
• Po roku trvania pracovného pomeru príspevok do III. Dôchodkového piliera
• MultiSport karta pre Váš aktívny voľný čas
• 2 sick days ročne (podľa termínu nástupu)
• Teambuildings, deň detí, Mikuláš v Arval-e, jarná a vianočná párty, deň zdravia a rôzne iné podujatia počas roka
• Fruit days – ovocie v kuchynkách 1x do týždňa
• Rozšírený pitný režim, káva / čaj zadarmo v kuchynkách
• Možnosť výhodného odkúpenia ojazdených vozidiel po skončení skúšobnej doby, 1x do roka so zamestnaneckou zľavou
• Referral bonus pri odporučení vhodného kandidáta, ktorého prijmeme do zamestnaneckého pomeru
• Možnosť kariérneho postupu a spolupráca na kariérnom rozvoji – Internal mobility v rámci dcérskych spoločnosti BNP Paribas Group po celom svete
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Administrative / Backoffice
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Microsoft Outlook - Pokročilý
• Microsoft Excel - Základy
• Obchodná korešpondencia - Pokročilý
• Komunikačné schopnosti - Pokročilý
• Orientácia na zákazníka - Pokročilý
• Microsoft Excel - Základy
• Obchodná korešpondencia - Pokročilý
• Komunikačné schopnosti - Pokročilý
• Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4547260
Dátum zverejnenia: 28.3.2023
2023-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac