Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
End of Contract Specialist s nemeckým jazykom!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
dohodou/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 450 EUR/mesiac
Od 1 450 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sú automobily Vašim koníčkom? Máte skúsenosti s fakturáciou, administratívou a máte záujem pôsobiť v medzinárodnom prostredí? Ak ste odpovedali áno, staňte sa súčasťou medzinárodnej spoločnosti ako End of Contract specialist.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zdokonalíte si svoje jazykové zručnosti,
• získate prehľad o automobilovom trhu,
• naučíte sa komunikovať s klientmi a tretími stranami.
Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• organizovanie celého procesu odpredaja ojazdených motorových vozidiel,
• po skončení operatívneho leasingu budete zabezpečovať prevoz vozidla na sklad,
• práca s oceňovacím softvérom za účelom správneho ocenenia automobilu a určenia zostatkovej hodnoty,
• príprava podkladov pre Remarketing špecialistu,
• komunikácia s klientmi v cudzom jazyku,
• administratíva spojená s refakturáciou či sledovaním validity zmlúv klientov,
• analýza trhu ojazdených automobilov,
• a spolupráca s inými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zdokonalíte si svoje jazykové zručnosti,
• získate prehľad o automobilovom trhu,
• naučíte sa komunikovať s klientmi a tretími stranami.
Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• organizovanie celého procesu odpredaja ojazdených motorových vozidiel,
• po skončení operatívneho leasingu budete zabezpečovať prevoz vozidla na sklad,
• práca s oceňovacím softvérom za účelom správneho ocenenia automobilu a určenia zostatkovej hodnoty,
• príprava podkladov pre Remarketing špecialistu,
• komunikácia s klientmi v cudzom jazyku,
• administratíva spojená s refakturáciou či sledovaním validity zmlúv klientov,
• analýza trhu ojazdených automobilov,
• a spolupráca s inými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• každoročný bonus do maximálnej výšky 100% priemerného mesačného platu,
• Cafeteria benefit system,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio card benefit – 7 eur,
• 2 sick day za rok,
• fruit days – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• životné poistenie,
• možnosť home-office.
• každoročný bonus do maximálnej výšky 100% priemerného mesačného platu,
• Cafeteria benefit system,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio card benefit – 7 eur,
• 2 sick day za rok,
• fruit days – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• životné poistenie,
• možnosť home-office.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre túto pozíciu potrebujete:
• prax v oblasti leasingu - výhoda,
• ovládanie nemeckého jazyka na aktívnej úrovni,
• komunikačné zručnosti,
• mať skúsenosť s prácou v MS Office a Outlook,
• analytické myslenie.
• prax v oblasti leasingu - výhoda,
• ovládanie nemeckého jazyka na aktívnej úrovni,
• komunikačné zručnosti,
• mať skúsenosť s prácou v MS Office a Outlook,
• analytické myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4542593
Dátum zverejnenia: 21.3.2023
2023-03-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Leasingový poradca, Referent správy pohľadávok Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac