Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme špecialistu pre komunikáciu s nemeckými zákazníkmi
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac
Od 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• dostanete príležitosť komunikovať s rôznymi pracovnými odvetviami (klienti, právnici, leasingové spoločnosti, banky a pod.)
• každý deň budete riešiť iné prípady
• zdokonalíte svoje jazykové zručnosti pri komunikácii so zahraničím
Vašou úlohou bude:
• komunikovať s nemecky hovoriacimi klientmi
• spracovanie prichádzajúcich žiadostí týkajúcich sa sprostredkovania predaja vozidiel
• kontrola a zaznamenávanie údajov v interných systémoch spoločnosti
• zodpovedanie rôznych otázok konkrétnych skupín zákazníkov
• profesionálne reprezentovanie spoločnosti s cieľom maximalizovať spokojnosť zákazníkov
• aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami, ako aj s našou pobočkou v Nemecku
• zabezpečovať potrebnú administratívu a následný reporting
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• dostanete príležitosť komunikovať s rôznymi pracovnými odvetviami (klienti, právnici, leasingové spoločnosti, banky a pod.)
• každý deň budete riešiť iné prípady
• zdokonalíte svoje jazykové zručnosti pri komunikácii so zahraničím
Vašou úlohou bude:
• komunikovať s nemecky hovoriacimi klientmi
• spracovanie prichádzajúcich žiadostí týkajúcich sa sprostredkovania predaja vozidiel
• kontrola a zaznamenávanie údajov v interných systémoch spoločnosti
• zodpovedanie rôznych otázok konkrétnych skupín zákazníkov
• profesionálne reprezentovanie spoločnosti s cieľom maximalizovať spokojnosť zákazníkov
• aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami, ako aj s našou pobočkou v Nemecku
• zabezpečovať potrebnú administratívu a následný reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom firma ponúka:
- motivačné platové ohodnotenie a iné benefity podľa interných nastavení (napr. Multisport karta, jazykové vzdelávanie...)
- zaujímavá práca v medzinárodnom prostredí
- možnosť využitia viacerých cudzích jazykov
- príjemné pracovné prostredie s relaxačnými zónami
- firemné akcie
- možnosť kariérneho postupu
- bonus založený na dosiahnutí individuálnych a tímových cieľov
- motivačné platové ohodnotenie a iné benefity podľa interných nastavení (napr. Multisport karta, jazykové vzdelávanie...)
- zaujímavá práca v medzinárodnom prostredí
- možnosť využitia viacerých cudzích jazykov
- príjemné pracovné prostredie s relaxačnými zónami
- firemné akcie
- možnosť kariérneho postupu
- bonus založený na dosiahnutí individuálnych a tímových cieľov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Nemecká spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Nemecká spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto pozície je potrebné:
• znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
• proaktívne riešiť požiadavky interných aj externých klientov
• dôsledne sprostredkovávať informácie zainteresovaným stranám
• znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni
• proaktívne riešiť požiadavky interných aj externých klientov
• dôsledne sprostredkovávať informácie zainteresovaným stranám
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 18 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected] Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4471959
Dátum zverejnenia: 24.11.2022
2022-11-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac