Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa Business Controller!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača
Od 1 400 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Ste analytický typ a máte skúsenosti s vytváraním reportov? Tak rozvíjajte svoju kariéru v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Prečo je táto pozícia vhodná práve pre Vás?
• dostanete priestor naplno využiť svoje doterajšie skúsenosti
• využijete možnosť priniesť vlastné nápady či ovplyvniť procesy v rámci reportingu
• získate stabilné pôsobenie v rámci medzinárodného pracovného prostredia
Ako Business Controller budete zodpovedať za:
• prípravu finančných reportov orientovaných priamo na zákazníkov z pridelenej krajiny
• tvorbu podrobných analýz napríklad ohľadom dodávateľov alebo zákazníckych dát
• prípravu reportov/analýz tak, aby boli správne uchopiteľné aj pre klienta- vizuál, dizajn, prípadne obsah informácií
• vytváranie riešení pre zákazníkov- máte možnosť ovplyvniť samotnú procesy v rámci reportingu
• úzku komunikáciu s kolegami v rámci materskej spoločnosti ale aj na strane pridelenej krajiny
Ste analytický typ a máte skúsenosti s vytváraním reportov? Tak rozvíjajte svoju kariéru v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Prečo je táto pozícia vhodná práve pre Vás?
• dostanete priestor naplno využiť svoje doterajšie skúsenosti
• využijete možnosť priniesť vlastné nápady či ovplyvniť procesy v rámci reportingu
• získate stabilné pôsobenie v rámci medzinárodného pracovného prostredia
Ako Business Controller budete zodpovedať za:
• prípravu finančných reportov orientovaných priamo na zákazníkov z pridelenej krajiny
• tvorbu podrobných analýz napríklad ohľadom dodávateľov alebo zákazníckych dát
• prípravu reportov/analýz tak, aby boli správne uchopiteľné aj pre klienta- vizuál, dizajn, prípadne obsah informácií
• vytváranie riešení pre zákazníkov- máte možnosť ovplyvniť samotnú procesy v rámci reportingu
• úzku komunikáciu s kolegami v rámci materskej spoločnosti ale aj na strane pridelenej krajiny
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo pre túto pozíciu potrebujete?
• zmysel pre detail- pri práci s dátami, analýzami a reportami sa bez neho nezaobídete
• ľudský a proaktívny prístup pri pravidelnej komunikácii s kolegami z iných krajín
• schopnosť efektívneho time managementu pri výkone svojej práce
• ovládať anglický jazyk na aktívnej úrovni
• zmysel pre detail- pri práci s dátami, analýzami a reportami sa bez neho nezaobídete
• ľudský a proaktívny prístup pri pravidelnej komunikácii s kolegami z iných krajín
• schopnosť efektívneho time managementu pri výkone svojej práce
• ovládať anglický jazyk na aktívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4340639
Dátum zverejnenia: 27.5.2022
2022-05-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac