Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Compliance Manažér
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiac
Od 1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo znamená KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Na tejto pozícii budete:
• viesť 7 členný tím KYC analytikov
• pracovať so svojím tímom pre oddelenie, ktoré sa venuje kontrole nových a potenciálnych klientov v súlade s predpismi proti praniu špinavých peňazí a pravidlami medzinárodného embarga
• pravidelne komunikovať s Nemeckom
• podporovať manažérov z Nemecka ohľadne obchodných operácií
• pravidelne prispievať a spolupracovať pri zlepšovaní postupov
• pomocou interných predpisov a postupov zabezpečovať, aby boli dodržané zásady týkajúce sa prijatia spolupráce s novým zákazníkom
• dohliadať na aktualizovanie KYC údajov u klienta
• implementovať nové pracovné pokyny
• spolupracovať na analýze dokumentov a informácií
• pravidelne reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu
Čo znamená KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Na tejto pozícii budete:
• viesť 7 členný tím KYC analytikov
• pracovať so svojím tímom pre oddelenie, ktoré sa venuje kontrole nových a potenciálnych klientov v súlade s predpismi proti praniu špinavých peňazí a pravidlami medzinárodného embarga
• pravidelne komunikovať s Nemeckom
• podporovať manažérov z Nemecka ohľadne obchodných operácií
• pravidelne prispievať a spolupracovať pri zlepšovaní postupov
• pomocou interných predpisov a postupov zabezpečovať, aby boli dodržané zásady týkajúce sa prijatia spolupráce s novým zákazníkom
• dohliadať na aktualizovanie KYC údajov u klienta
• implementovať nové pracovné pokyny
• spolupracovať na analýze dokumentov a informácií
• pravidelne reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu
Zamestnanecké výhody, benefity
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• Home Office
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• Home Office
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb týkajúce sa operatívneho leasingu. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb týkajúce sa operatívneho leasingu. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie
• skúsenosť s vedením aspoň menšieho tímu
• komunikatívnosť, presnosť a spoľahlivosť
• dobré organizačné schopnosti
• aktívna znalosť anglického, nemecký jazyk výhodou
• skúsenosť s vedením aspoň menšieho tímu
• komunikatívnosť, presnosť a spoľahlivosť
• dobré organizačné schopnosti
• aktívna znalosť anglického, nemecký jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4078348
Dátum zverejnenia: 10.5.2021
2021-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Compliance špecialista, Právnik, Procesný manažér, Team leader Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac