Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ste zodpovedný typ a máte komunikačné a organizačné schopnosti? Získajte prax ako Administratívny pracovník!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 450 EUR/mesiac
Od 450 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Aká bude Vaša pracovná náplň?
- zabezpečovanie administratívnej pre Office manažéra a oddelenie ľudských zdrojov
- telefonická komunikácia v nemeckom jazyku
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- participovanie na zabezpečovaní firemných podujatí
- riešenie požiadaviek v súvislosti s internou agendou
Čo na tejto pozícii potrebujete?
- proaktívny prístup k práci
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- schopnosť riešiť vzniknuté problémy
- záujem učiť sa novým veciam
Aká bude Vaša pracovná náplň?
- zabezpečovanie administratívnej pre Office manažéra a oddelenie ľudských zdrojov
- telefonická komunikácia v nemeckom jazyku
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- participovanie na zabezpečovaní firemných podujatí
- riešenie požiadaviek v súvislosti s internou agendou
Čo na tejto pozícii potrebujete?
- proaktívny prístup k práci
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- schopnosť riešiť vzniknuté problémy
- záujem učiť sa novým veciam
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
- možnosť zavádzať nové metódy
- vzdelávacie a rozvojové programy
- motivačné finančné ohodnotenie
- priestor pre kariérny rast
- a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí
- možnosť zavádzať nové metódy
- vzdelávacie a rozvojové programy
- motivačné finančné ohodnotenie
- priestor pre kariérny rast
- a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Nemecká spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Nemecká spoločnosť pôsobiaca v oblasti sprostredkovania predaja a kúpy havarovaných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- proaktivita a komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4052919
Dátum zverejnenia: 26.3.2021
2021-03-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 450 EUR/mesiac