Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Controller s nemeckým jazykom
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača
Od 1 400 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od individuálnych skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Ste analytický typ a máte skúsenosti s vytváraním reportov? Tak rozvíjajte svoju kariéru v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Prečo je táto pozícia vhodná práve pre Vás?
• dostanete priestor naplno využiť svoje doterajšie skúsenosti
• využijete možnosť priniesť vlastné nápady či ovplyvniť procesy v rámci reportingu
• získate stabilné pôsobenie v rámci medzinárodného pracovného prostredia
Ako Business Controller budete zodpovedať za:
• prípravu finančných reportov orientovaných priamo na zákazníkov z pridelenej krajiny
• tvorbu podrobných analýz napríklad ohľadom dodávateľov alebo zákazníckych dát
• prípravu reportov/analýz tak, aby boli správne uchopiteľné aj pre klienta- vizuál, dizajn, prípadne obsah informácií
• vytváranie riešení pre zákazníkov- máte možnosť ovplyvniť samotnú procesy v rámci reportingu
• úzku komunikáciu s kolegami v rámci materskej spoločnosti ale aj na strane pridelenej krajiny
Ste analytický typ a máte skúsenosti s vytváraním reportov? Tak rozvíjajte svoju kariéru v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
Prečo je táto pozícia vhodná práve pre Vás?
• dostanete priestor naplno využiť svoje doterajšie skúsenosti
• využijete možnosť priniesť vlastné nápady či ovplyvniť procesy v rámci reportingu
• získate stabilné pôsobenie v rámci medzinárodného pracovného prostredia
Ako Business Controller budete zodpovedať za:
• prípravu finančných reportov orientovaných priamo na zákazníkov z pridelenej krajiny
• tvorbu podrobných analýz napríklad ohľadom dodávateľov alebo zákazníckych dát
• prípravu reportov/analýz tak, aby boli správne uchopiteľné aj pre klienta- vizuál, dizajn, prípadne obsah informácií
• vytváranie riešení pre zákazníkov- máte možnosť ovplyvniť samotnú procesy v rámci reportingu
• úzku komunikáciu s kolegami v rámci materskej spoločnosti ale aj na strane pridelenej krajiny
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo pre túto pozíciu potrebujete?
• zmysel pre detail- pri práci s dátami, analýzami a reportami sa bez neho nezaobídete
• ľudský a proaktívny prístup pri pravidelnej komunikácii s kolegami z iných krajín
• schopnosť efektívneho time managementu pri výkone svojej práce
• ovládať nemecký jazyk na aktívnej úrovni a anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni
• zmysel pre detail- pri práci s dátami, analýzami a reportami sa bez neho nezaobídete
• ľudský a proaktívny prístup pri pravidelnej komunikácii s kolegami z iných krajín
• schopnosť efektívneho time managementu pri výkone svojej práce
• ovládať nemecký jazyk na aktívnej úrovni a anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4039893
Dátum zverejnenia: 1.3.2021
2021-03-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac