Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Radi komunikujete francúzsky a nemecky? Potom je pozícia Administration & Billing Validator práve pre Vás!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Od 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient, ako aj my, ku každému kandidátovi individuálne.
Baví Vás administratívna práca a chceli by ste sa v tejto oblasti rozvíjať? Staňte sa súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na spokojnosti zamestnancov.
Čo Vám pozícia prinesie?
• naberiete hodnotné administratívne skúsenosti
• môžete využívať a naďalej sa zdokonalovať vo francúzskom a v nemeckom jazyku
• ak chcete ďalej napredovať, spoločnosť šikovných zamestnancov rada ocení kariérnym postupom
Ako Validátor budete:
• kontrolovať faktúry od partnerov spoločnosti
• priradovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry
• archivovať dokumenty
• sa aktívne podielať na interných kontrolách
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti v oblasti auto- moto
Baví Vás administratívna práca a chceli by ste sa v tejto oblasti rozvíjať? Staňte sa súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na spokojnosti zamestnancov.
Čo Vám pozícia prinesie?
• naberiete hodnotné administratívne skúsenosti
• môžete využívať a naďalej sa zdokonalovať vo francúzskom a v nemeckom jazyku
• ak chcete ďalej napredovať, spoločnosť šikovných zamestnancov rada ocení kariérnym postupom
Ako Validátor budete:
• kontrolovať faktúry od partnerov spoločnosti
• priradovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry
• archivovať dokumenty
• sa aktívne podielať na interných kontrolách
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti v oblasti auto- moto
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• sick days a dovolenky navyše
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• sick days a dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pri výkone práce je potrebná:
• aktívna znalosť anglického jazyka - B1+, francúzskeho jazyka - B2+ a nemeckého jazyka - B1+
• skúsenosť s prácou s PC
• prozákaznícka orientácia
• tímovosť a flexibilnosť
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné)
• ochota učiť sa
• aktívna znalosť anglického jazyka - B1+, francúzskeho jazyka - B2+ a nemeckého jazyka - B1+
• skúsenosť s prácou s PC
• prozákaznícka orientácia
• tímovosť a flexibilnosť
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné)
• ochota učiť sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4004492
Dátum zverejnenia: 25.11.2020
2020-11-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Fakturant, Finančný agent, Finančný poradca, Účtovník Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac