Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Staňte sa Asistentkou pre členov predstavenstva v medzinárodnej spoločnosti!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac
Od 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa asistentkou členov predstavenstva pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť.
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti
• aktívne využijete anglický jazyk v komunikácii s členmi výboru a s členmi konkrétnych krajín
Na tejto pozícii budete:
• zabezpečovať administratívnu podporu pre členov predstavenstva spoločnosti,
• asistovať pri príprave obchodných prezentácií (vrátane textov, grafických prvkov, atď.)
• aktívne komunikovať s pridelenými kontaktmi zo servisovaných krajín,
• zúčastňovať sa na pridelených stretnutiach - tvorba a distribúcia zápisníc zo stretnutí,
• efektívne organizovať čas a povinnosti zverených členov predstavenstva,
• mať priestor prispieť k zefektívneniu procesov prislúchajúcich k Vašej pozícii,
• plniť ďalšie ad hoc zadania.
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti
• aktívne využijete anglický jazyk v komunikácii s členmi výboru a s členmi konkrétnych krajín
Na tejto pozícii budete:
• zabezpečovať administratívnu podporu pre členov predstavenstva spoločnosti,
• asistovať pri príprave obchodných prezentácií (vrátane textov, grafických prvkov, atď.)
• aktívne komunikovať s pridelenými kontaktmi zo servisovaných krajín,
• zúčastňovať sa na pridelených stretnutiach - tvorba a distribúcia zápisníc zo stretnutí,
• efektívne organizovať čas a povinnosti zverených členov predstavenstva,
• mať priestor prispieť k zefektívneniu procesov prislúchajúcich k Vašej pozícii,
• plniť ďalšie ad hoc zadania.
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
• mobilný telefón
• 5 týždňov dovolenky
• motivačné finančné ohodnotenie (ročný finančný bonus)
• Multisport kartu
• a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• mobilný telefón
• 5 týždňov dovolenky
• motivačné finančné ohodnotenie (ročný finančný bonus)
• Multisport kartu
• a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto pozície je potrebné:
• min. 2 roky na obdobnej pozícii
• expertná úroveň anglického jazyka (C1/C2)
• MS Office - pokročilý
• výborné organizačné, prezentačné a komunikačné schopnosti
• dobrý time-management a multitasking
• min. 2 roky na obdobnej pozícii
• expertná úroveň anglického jazyka (C1/C2)
• MS Office - pokročilý
• výborné organizačné, prezentačné a komunikačné schopnosti
• dobrý time-management a multitasking
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3965509
Dátum zverejnenia: 9.9.2020
2020-09-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac