Staňte sa Asistentkou pre členov predstavenstva v medzinárodnej spoločnosti!

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa asistentkou členov predstavenstva pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť.

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte svoje organizačné schopnosti
• aktívne využijete anglický jazyk v komunikácii s členmi výboru a s členmi konkrétnych krajín

Na tejto pozícii budete:
• zabezpečovať administratívnu podporu pre členov predstavenstva spoločnosti,
• asistovať pri príprave obchodných prezentácií (vrátane textov, grafických prvkov, atď.)
• aktívne komunikovať s pridelenými kontaktmi zo servisovaných krajín,
• zúčastňovať sa na pridelených stretnutiach - tvorba a distribúcia zápisníc zo stretnutí,
• efektívne organizovať čas a povinnosti zverených členov predstavenstva,
• mať priestor prispieť k zefektívneniu procesov prislúchajúcich k Vašej pozícii,
• plniť ďalšie ad hoc zadania.

Zamestnanecké výhody, benefity

Svojim zamestnancom ponúka:
• mobilný telefón
• 5 týždňov dovolenky
• motivačné finančné ohodnotenie (ročný finančný bonus)
• Multisport kartu
• a v neposlednom rade možnosť sebarealizácie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pre výkon tejto pozície je potrebné:
• min. 2 roky na obdobnej pozícii
• expertná úroveň anglického jazyka (C1/C2)
• MS Office - pokročilý
• výborné organizačné, prezentačné a komunikačné schopnosti
• dobrý time-management a multitasking

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3965509  Dátum zverejnenia: 9.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac