Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
KYC Analyst s využitím holandského jazyka
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiac
Od 1 350 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Chcete využívať anglický a holandský jazyk na dennej báze? Radi by ste sa naučili niečo nové a láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti? Potom neváhajte a čítajte ďalej.
Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta, z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte Vaše výborné jazykové zručnosti
• naberiete hodnotné skúsenosti, ktoré môžete v budúcnosti využiť
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce
Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• overovať bonitu a vhodnosť klientov
• denne komunikovať v holandskom a anglickom jazyku
• kontrolovať klientov, či majú novo nastavené procesy
• zhromažďovať a analyzovať dokumentáciu a informácie o klientoch
• odhadovať riziko prania špinavých peňazí a podobne
Chcete využívať anglický a holandský jazyk na dennej báze? Radi by ste sa naučili niečo nové a láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti? Potom neváhajte a čítajte ďalej.
Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta, z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte Vaše výborné jazykové zručnosti
• naberiete hodnotné skúsenosti, ktoré môžete v budúcnosti využiť
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce
Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• overovať bonitu a vhodnosť klientov
• denne komunikovať v holandskom a anglickom jazyku
• kontrolovať klientov, či majú novo nastavené procesy
• zhromažďovať a analyzovať dokumentáciu a informácie o klientoch
• odhadovať riziko prania špinavých peňazí a podobne
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre túto pozíciu potrebujete:
• ovládanie anglického a holandského jazyka
• záujem pracovať v medzinárodnej spoločnosti
• komunikatívnosť
• analytické myslenie
• ovládanie anglického a holandského jazyka
• záujem pracovať v medzinárodnej spoločnosti
• komunikatívnosť
• analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3936139
Dátum zverejnenia: 13.4.2021
2021-04-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac