Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zodpovedajte za vedenie poistného oddelenia v medzinárodnej spoločnosti ako jeho Manažér!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Asap
Asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac
2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dokážete nasmerovať, riadiť a kontrolovať tím? Ak ste odpovedali ÁNO, hľadáme práve Vás!
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Jednoznačne zlepšíte svoje líderské schopnosti. Od Vás bude totižto závisieť organizácia,koordinácia a výkony celého tímu.
• Zlepšíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch. Budete v kontakte s viacerými európskymi krajinami.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.
Čo budete vlastne ako Manažér administratívnej podpory poistenia robiť?
• v prvom rade manažovať svoj tím a to tak, že budete
- implementovať zmeny, ktoré sa budú týkať rôznych softvérov a procesov v spoločnosti
- starať sa o dodržiavanie stanovených pravidiel a cieľov
- kontrolovať kvalitu oddelenia
- vyhodnocovať vyriešené prípady
• spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách a riadiť vzniknuté problémy
• zabezpečovať dodržiavanie dohodnutej úrovne poskytovaných služieb
Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Jednoznačne zlepšíte svoje líderské schopnosti. Od Vás bude totižto závisieť organizácia,koordinácia a výkony celého tímu.
• Zlepšíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch. Budete v kontakte s viacerými európskymi krajinami.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.
Čo budete vlastne ako Manažér administratívnej podpory poistenia robiť?
• v prvom rade manažovať svoj tím a to tak, že budete
- implementovať zmeny, ktoré sa budú týkať rôznych softvérov a procesov v spoločnosti
- starať sa o dodržiavanie stanovených pravidiel a cieľov
- kontrolovať kvalitu oddelenia
- vyhodnocovať vyriešené prípady
• spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách a riadiť vzniknuté problémy
• zabezpečovať dodržiavanie dohodnutej úrovne poskytovaných služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Medzinárodná úspešná spoločnosť
Svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
Svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná úspešná spoločnosť
Medzinárodná úspešná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo sa od Vás očakáva?
Jednoducho by ste mali byť prirodzený líder, ktorý nemá problém komunikovať v Anglickom jazyku a mať:
• minimálne 1-2 roky skúseností na podobnej pozícii
• skúsenosť s vedením menšieho tímu
• skúsenosť na poistnom oddelení/customer service oddelení a podobne výhodou
Jednoducho by ste mali byť prirodzený líder, ktorý nemá problém komunikovať v Anglickom jazyku a mať:
• minimálne 1-2 roky skúseností na podobnej pozícii
• skúsenosť s vedením menšieho tímu
• skúsenosť na poistnom oddelení/customer service oddelení a podobne výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3869524
Dátum zverejnenia: 12.2.2020
2020-02-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Procesný manažér, Riaditeľ call centra, Team leader, Vzťahový manažér Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac