Manažér Kontaktného Centra

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 2000 btt

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Využi možnosť riadiť tím špecialistov medzinárodného Kontaktného Centra!

Čo Vám táto pozícia prinesie?
• Jednoznačne zlepšíte svoje líderské schopnosti. Od Vás bude totižto závisieť organizácia,koordinácia a výkony celého tímu.
• Zlepšíte svoje komunikačné schopnosti a to aj v cudzích jazykoch. Budete v kontakte s viacerými európskymi krajinami.
• Stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce.
Čo budete vlastne ako Manažér kontaktného centra robiť?
• v prvom rade manažovať tím a to tak, že budete
- starať sa o dodržiavanie stanovených pravidiel a cieľov
- implementovať postupy,ktoré sa týkajú telefonického systému
- kontrolovať kvalitu oddelenia
- vyhodnocovať vyriešené prípady
• spolupracovať s oddeleniami v podporovaných krajinách a riadiť vzniknuté problémy
• zabezpečovať dodržiavanie dohodnutej úrovne poskytovaných služieb, dohľad nad tímom operátorov

Zamestnanecké výhody, benefity

Medzinárodná úspešná spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je stabilná a úspešná medzinárodná spoločnosť, ktorá do svojho tímu hľadá skúseného človeka z oblasti Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel na slovenskom i svetovom trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo sa od Vás očakáva?
Jednoducho by ste mali byť prirodzený líder, ktorý nemá problém komunikovať v Anglickom jazyku a mať:
• minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícii
• skúsenosť s vedením tímu
• skúsenosť na customer service oddelení/call centrum oddelení

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3820152  Dátum zverejnenia: 27.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2000 btt