Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Staňte sa Accounting Managerom v medzinárodnej spoločnosti!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 3500 €/btt
od 3500 €/btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo Vám pozícia prinesie?
• možnosť spojiť people management spolu s Vaším účto/ finančným background-om
• z procesnej stránky nastaviť nové a kvalitné fungovanie celého oddelenia a jednotlivých tímov
• možnosť zapojiť sa do technickejších projektov- svetu vládne automatizácia a informatizácia, náš klient nie je výnimkou
Čo Vás na pozícii čaká?
• v prvom rade je to people management- budete riadiť a koordinovať hneď niekoľko tímov súčasne
• zabezpečíte tranzície alebo migrácie jednotlivý oddelení v rámci skupiny
• stanete sa inovátorom, ktorý prinesie nové koncepty, procesné riešenia a navrhnete vhodnú stratégiu pre zmenu a jej realizáciu
• budete pripravovať a realizovať workshopy, odovzdávať svoje know-how či pracovať s intranetom ale aj ostatnými komunikačnými kanálmi
Čo Vám pozícia prinesie?
• možnosť spojiť people management spolu s Vaším účto/ finančným background-om
• z procesnej stránky nastaviť nové a kvalitné fungovanie celého oddelenia a jednotlivých tímov
• možnosť zapojiť sa do technickejších projektov- svetu vládne automatizácia a informatizácia, náš klient nie je výnimkou
Čo Vás na pozícii čaká?
• v prvom rade je to people management- budete riadiť a koordinovať hneď niekoľko tímov súčasne
• zabezpečíte tranzície alebo migrácie jednotlivý oddelení v rámci skupiny
• stanete sa inovátorom, ktorý prinesie nové koncepty, procesné riešenia a navrhnete vhodnú stratégiu pre zmenu a jej realizáciu
• budete pripravovať a realizovať workshopy, odovzdávať svoje know-how či pracovať s intranetom ale aj ostatnými komunikačnými kanálmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je stabilná a úspešná medzinárodná spoločnosť, ktorá do svojho tímu hľadá skúseného človeka z oblasti financií/ účtovníctva. Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel na slovenskom i svetovom trhu.
Naším klientom je stabilná a úspešná medzinárodná spoločnosť, ktorá do svojho tímu hľadá skúseného človeka z oblasti financií/ účtovníctva. Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel na slovenskom i svetovom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, business, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Bez čoho sa na tejto pozícii nezaobídete?
• účtovnícky backroung- je potrebné, aby ste rozumeli účtovníctvu a účtovníckym procesom
• mať za sebou vedenie tímu- bude mať na starosti 5-7 menších tímov, ktoré je potrebné riadiť a koordinovať
• aktívnu znalosť anglického jazyka (B2+), ktorý bude súčasťou vašej každodennej agendy
• komunikatívnosť- čaká Vás veľa otázok a ešte viac odpovedí
• účtovnícky backroung- je potrebné, aby ste rozumeli účtovníctvu a účtovníckym procesom
• mať za sebou vedenie tímu- bude mať na starosti 5-7 menších tímov, ktoré je potrebné riadiť a koordinovať
• aktívnu znalosť anglického jazyka (B2+), ktorý bude súčasťou vašej každodennej agendy
• komunikatívnosť- čaká Vás veľa otázok a ešte viac odpovedí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3792277
Dátum zverejnenia: 21.10.2019
2019-10-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 3500 €/btt